חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות למטיילים ישראלים לקראת חופשה בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לטוס לסיישל ומחפשים על היעד מידע? לפניכם סיכום טיול מושלם שמספק מגוון טיפים והמלצות חשובות למטיילים ישראליים מאת המטייל אבי גיל! קריאה מהנה!

אל תאמינו באופן אוטומטי לכל העצות וההמלצות הניתנות לכם פה בקבוצות (למעט אחת, אותה אציג עוד מעט). אנשים הממליצים לכם על שייט, או נהג או מלון, או אפילו חברת תעופה, לא בדקו הרי שייט אחר, נהג אחר, או מלון אחר, וזה גם לא מצופה מהם, כי הם הרי יצאו לחופשה. מצד שני, להתחיל לעשות הצלבות מידעים כדי להגיע להחלטה הנכונה זה קצת מייגע.
אנסה בפוסט זה לרכז כמה טיפים עקרוניים, על גן העדן הנקרא – איי סיישל, שיסייעו לכם לקבל החלטות נכונות:
1. חופים – כולם פתוחים לציבור באופן חינמי, גם אלה השייכים למלונות, במהלך נובמבר-פברואר החופים הסוערים, יחסית נמצאים בצד הדרום מערבי מערבי הכוונה לחופים של קמפינסקי ופור סיזונס, ואילו החופים בצד המזרחי כגון אנסה רויאל, הם שקטים בעת. בחודש מרץ, המגמה תתהפך. כדאי לבקר בכמה חופים, בהתאם לסגנון האהוב עליכם, יש חופים עם שוניות אלמוגים ויש כאלה ללא, יש חופים עם סאפים סירות להשכרה, וחופים שוממים, חופים מוצלים, וכאלה שלא. ארחיב על החופים בהמשך.
2. מזג אוויר – להתעלם מהתחזית, גם אם מדווח על גשם, רוב הזמן שמש טובה, ולעתים מגיעה מנת גשם הגונה שגם חולפת תוך פרק זמן לא ארוך.
3. תחבורה – מי שאינו חושש לנהוג בצד שמאל, ובדרכים הצרות והעקלקלות של סיישל – עדיף לשכור רכב. הוא מאפשר גמישות, והוא זול באופן משמעותי משכירת מונית (לתיירים אסור לנסוע בתחבורה ציבורית). בשכירת רכב – לקחת כיסוי מלא נגד תאונות.
4. אם לקחתם מונית – אל תעשו זאת דרך המלון – זה מייקר באופן משמעותי. וגם שייט ואטרקציות, לא דרך המלונות. אופניים זו לא אופציה במאהה.
5. טווחי עלויות למוניות – מהשדה למלונות במרכז – 20-40 יורו מהשדה למלונות באזור קמפינסקי – 25-60 יורו למונית של עד 4 אנשים.מחירי סיור ליום אחד במאהה באמצעות מונית -200 – 80 יורו. המחירים הם פר רכב לא לפי אדם. רוב הנהגים אדיבים ומקצועיים. בודדים יתעצלו לטפס לתצפיות הגבוהות והמדהימות ולכן יגידו לכן שהן סגורות.
6. כסף – יורו, או רופי, דולרים – פחות. במלונות ובחנויות ניתן גם אשראי.
7. אוכל – ניתן לאכול טורטיית שווארמה במסעדה של מלון קמפינסקי ב-100 שקלים ואז להגיד שסיישל מאוד יקרה, או לאכול בויקטוריה ארוחה הגונה ב-20 שקלים ולהגיד שסיישל מאוד זולה. בחלק מהסיורים יש אופצייה לקבל דגים כשרים עטופים נייר כסף. פירות – בעיקר טרופיים,
8. אטרקציות – באופן כללי – באזור המלונות סבוי וh resort- וגם במרכז ויקטוריה יש המון סוכני נסיעות המציעים שייט, צלילות, דייג ואטרקציות מכל מיני סוגים. מלונות – הישראלים במאהה נמצאים בארבע מלונות עיקריים – סבוי, h resort , קונסטנס אפיליה, וקמפינסקי, ולשם מכוונים רוב הדילים, יש עוד מאות אפשרויות זולות יותר ויקרות יותר. אם אתם עם רכב, הייתי הולך דווקא על המלונות ואו הדירות המרוחקות יותר, והמבודדות יותר, זו חווייה פחות המונית. הדילים של ארקיע עם המלונות מוצעים במחירים טובים, וחוויות הטיסה עם ארקיע היא בסדר לגמרי (למעט האוכל) ולדעתי השעות שלהם מצוינות, כי אפשר להגיע לטיסה, אחרי שינה של כמה שעות בבית, ואז להספיק עוד חצי יום בחופים. ומעניין לבדוק מה יש לאל-על להציע, עתה כשהיא הצטרפה לאייר סיישל ולארקיע בטיסות סדירות.
9. שייט – לא לוותר על שייט לאי לה-דיג. עדיף להצטרף לשייט ישיר באופן פרטי ולא דרך מעבורות, זה מהיר יותר וזול יותר. מחירי שייט ללה-דיג – 50-120 יורו להלוך חזור. ישנם דילים הכוללים את פרסלין – לה דיג כולל סיור מודרך בפרסלין וארוחת צהריים ואופניים בלה-דיג – 120-200 יורו. ניתן גם לטוס לפרסלין, ומשם לקחת מעבורת שייט קצר ללה-דיג.
10. אם אתם עושים רק את לה-דיג, אז הקיאקים השקופים זה נחמד מאוד, אם אתם עושים גם את פרסלין אז זה לחוץ.
11. אם אין מקומות אצל אניס בקיאקים השקופים בלה-דיג, יש לו מתחרה בכניסה לשמורה, שלוקח מחירים דומים, (35 יורו) ואם רוצים שייט קצר ולהצטלם הוא לוקח 20 יורו.
12. במהלך השוטטות בלה-דיג רכבו עם האופניים גם לאוזרים אחרים ולא רק ל- anse source dangent
13. שניים מהחופים היפים בפרסלין, הנמצאים במתחמי מלונות, חסומים לעתים למבקרים בתואנה שהם מלאים, ולעתים גם שמורת הקוקוסים הייחודית סגורה. אך יש שם שמורת פרא אחרת.
14. אטרקציה חביבה וקצת פחות מוכרת היא שייט לאי אן סנט מרין – שייט קצר לשמורת טבע מלאת דגים. השייט הוא בסירת זכוכית, וזורקים אוכל לדגים במהלך השייט, ואז הם מתקבצים. במהלך השייט מגיעים לשני איים יפים, שם מאכילים צבים, המסתובבים חופשים בטבע. . מחיר שייט כ-70 יורו כולל ציוד שנורקלינג וארוחת צהריים, אפשר גם כשר. השייט יוצא מעדן איילנד, ניתן לחפש שם סירה שתקי אתכם ישירות לאי בסכום נמוך יותר.
15. ולמה כן צריך להאמין – אם עשרה אנשים שונים הנמצאים בחופים שונים בסיישל אומרים שהם נמצאים כרגע בחוף הכי יפה בעולם, לזה דווקא כן צריך להאמין. שלושה מהחופים שלהם נכנסים באופן קבוע לרשימת עשרת החופים היפים בעולם. שניים נמצאים במאהה – anse royal, anse intendance והשלישי בלה-דיג – anse source dangent , אבל יהיו כאלה שיישבעו שדווקא petit anse החוף של בית המלון פור סיזונס הוא הכי יפה הוא אולי דווקא anse soleil, הנמצא לא רחוק ממנו. בחסות הקורונה, החופים ממש ריקים.
16. וסיפור נחמד לסיום – המשפחה המלכותית של דובאי מאוד אוהבת לבלות בסיישל, ולכן היא שכרה בזמן הקורונה את כל הווילות של מלון היוקרה – פור סיזונס (2,000 דולר ללילה) ואת כל החדרים של מלון קמפינסקי הסמוך, לתקופה של שלושה חודשים. בפור סיזנס ישנו בני המשפחה, ובקמפינסקי, לנו המאבטחים, הגננות והמרים, הבייבי סיטרס, המבשלים ועוד ועוד. נשכרו עבורם עשרים רכבי יוקרה ועוד שלושים מוניות, ובאופן כמעט חד פעמי, החופים של פור סיזונס וקמפינסקי היו סגורים לציבור.
ובקשה מהלב – אנשי סיישל הם אנשים טובים והגונים – הם שומרים על האיים שלהם יפים ונקיים ושקטים – אוהבים אותנו שם, בואו לא נקלקל את זה.
5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!