חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם לקחת מונית או נהג פרטי מהשדה תעופה בסיישל למלון?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

כשחושבים על סיישל, חושבים מיד על חופים לבנים, אוקיינוס טורקיז, אלמוגים ססגוניים, טבע ושקט. זהו אחד היעדים הפופולריים והאהובים ביותר לחופשות רגועות ולירחי דבש, ולא בכדי. מדינת האיים הקטנה והשקטה הזו, מעט מזרחית לאפריקה, מציעה למטיילים בה שקט של נירוונה, טבע מדהים, קולינריה מפתה והרבה דברים ליהנות מהם.

איך להגיע מהשדה למלון שלך בסיישל?

במדינת איים כמו סיישל, זוהי אחת השאלות המרכזיות. שדה התעופה הבינלאומי של סיישל ממוקם באי הראשי והמרכזי של המדינה, מאהה, בו נמצאת גם עיר הבירה ויקטוריה. שדה התעופה ממוקם סמוך לעיר, ויש ביניהם רבע שעה נסיעה.

כדאי לדעת שפועלות טיסות ישירות בין ישראל לסיישל. טיסות אלה יכולות להתאים למי שחופשתו קצרה, והוא מעוניין לחסוך את זמני ההמתנה של טיסות הקונקשן. עם זאת, הטיסות הישירות הללו יחסית מצומצמות, ולא מתאימות לכל אחד. כדי לקבל יותר גמישות בזמני הטיסה, מומלץ לטוס לאתיופיה, פריז, לונדון או רומא, ומשם לקחת טיסה של אייר סיישל.

ישנן מלונות המציעים, כבר במעמד סגירת המלון, שירות הסעה מהשדה למלון. זוהי כמובן האפשרות הנוחה ביותר, המבטיחה שיחכה לך עם ההגעה נהג פרטי מקומי, המכיר את המלון ואת פרטי טיסתך. זוהי האפשרות הטובה ביותר עבור מי שמעוניין להגיע למלון במהירות ובקלות המרביות, מבלי להתברבר כלל. עם זאת, לא כל המלונות מציעים את האפשרות הזו, ופעמים רבות היא איננה משתלמת כלכלית ויקרה יותר מאפשרויות אחרות.

למי שלא בחר באפשרות של נהג פרטי סיישל מתהדרת במערך אוטובוסים מצוין בעיר הבירה שלה. מערך האוטובוסים פועל בעיר החל משעה 5:30 בבוקר, ועד שעה 20:30 בערב. מספר אוטובוסים יוצאים מהשדה אל העיר, המרושתת כולה באוטובוסים נוחים וזמינים. הנסיעה בהם זולה, ועולה כמה רופי סיישלים בודדים. אם הגעת בשעות אחרות, או שהמלון ממוקם במקום הדורש החלפת אוטובוסים – אל דאגה. בשדה, ובאיים המרכזיים כולם, פועלות מוניות מורשות העובדות עם תעריפים ממשלתיים קבועים. אין מה לחשוש שהנהג "דופק" מחיר או מנסה להרוויח על גבך. הבחירה באפשרות זו היא אמנם יקרה יותר מבחירה באוטובוס, אבל אין כל חשש שישחטו אותך במחיר.

ומה אם המלון לא במאהה?

כדי להגיע לאיים נוספים בסיישל, יש כמה אפשרויות. בין האיים פועלות גם טיסות פנימיות, בתדירות יחסית גבוהה, וגם מעבורות. המעבורת יותר זולה מהטיסה, אולם הפער לא תמיד גדול. הטיסות כמובן מהירות יותר מהמעבורות, אולם לעיתים קשה למצוא בהן מקום פנוי. חברת Air Seychelles מפעילה 20 טיסות פנימיות בין האי מאהה לאי פרלין, למשל, שאורכות רבע שעה. על אף שזה נשמע לא מעט טיסות, הטיסות נוטות להתמלא במהירות. אם כל הטיסות התמלאו, חברת Cat Cocos מוציאה ארבע פעמים ביום מעבורות בין מאהה לפרלין. השיט ממושך יותר מהטיסה, ואורך שעה שלמה. מחיר השיט הוא 42 יורו לכיוון. כמובן, הטיסות הפנימיות פועלות רק לאיים הגדולים וההומים יותר. אל האיים הקטנים יותר, ניתן להגיע אך ורק במעבורת.

בערים הגדולות של סיישל פועלים מערכי אוטובוסים, אולם מצומצמים יותר בהשוואה לעיר ויקטוריה. בפרלין, למשל, האוטובוסים מסתיימים בשעה 17:45. משעה זו, ניתן לנסוע רק בקווי לילה, היקרים יותר והתדירים פחות. באיים אחרים מותרת הנסיעה הממונעת אך רק בקומץ מוניות המאושרות לכך. לכן, נוח יותר להתנייד בערי סיישל באמצעות מוניות או אופניים.

ומה לגבי השכרת רכב?

מרבית הרכבים המוצעים להשכרה בסיישל הם מסוג מיני מוק. זהו רכב קטן, בעל גג פתוח ועם נטייה ללא-מעט תקלות. ניתן לשכור גם רכבים מסוגים אחרים, אולם אלו נדירים יותר ויקרים יותר. הנסיעה בסיישל היא בצד שמאל של הכביש, זכר להיותה של המדינה חלק מבריטניה. יש לשים לב כי לא בכל האיים ניתן לנסוע ברכב, והאפשרות הזו איננה פופולרית במיוחד. כמובן, הבחירה ברכב איננה מתאימה כלל במקרים בהם משלבים ביקורים בכמה איים במהלך הטיול.

 אין ספק כי איי סיישל מציעים למבקרים שלווה, נופים עוצרי-נשימה וחופשת-חופים נפלאה. זהו המקום האידיאלי לירח דבש, חופשה רומנטית, צלילה ססגונית, והתרשמות מטבע מיוחד. לאחר סגירת הטיסה והמלון, כל שנותר לך לעשות הוא פשוט להישען אחורה וליהנות מכל מה שיש למקום המיוחד הזה להציע.

5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!