חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אטרקציות באיי סיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

11 אטרקציות ודברים שאסור להחמיץ בטיול אל איי סיישל - גנים בוטניים, שמורות, מוזיאון, שוק, צלילה, שנורקלינג, דייג, שייט, גולף, אומגה, ספורט ימי, לשחק עם צבי ים ועוד אטרקציות!

אז מהן האטרקציות המומלצות ביותר שאפשר לעשות באיי סיישל? להלן >>>

איי סיישל הם אחד המקומות המדהימים והכיפיים ביותר לחופשה מהנה  של בטן גב. במקום תוכלו ליהנות מהאיי השונים, המסעדות ובתי המלון הפזורים לאורכה וכן לשלב אטרקציות שונות שיעשו לכם את החופשה ליותר מהנה ובלתי נשכחת. המזג האוויר המושלם באזור לאורך כל השנה, החופים המדהימים והמרגיעים שמשרים רוגע,  השקט והשלווה במקום, שבילי הטבע והמסלולים השונים ושלל הפעילויות השונות הם אחת הסיבות שרוב הישראלים מעדיפים נופש באיי סיישל ולא במקום אחר. אז איזה אטרקציות בסיישל אתם חייבים לעשות ואסור לכם לפספס? המשיכו לקרוא ותדעו.

הגנים הבוטניים- אם אתם חובבי בעלי חיים וצמחייה תשמחו לגלות שאחת האטרקציות הכייפיות והמהנות באיי סיישל זה הגנים הבוטנים. בגנים הבוטנים תוכלו ליהנות ממגוון סוגי צמחים ייחודים שטרם היכרתם עד כה, מסלולי הליכה שמובילים ליער טרופי ולמגוון עופות צבעוניים שניתן להאכיל במקום כולל צבי ענק שמתגוררים במקום וכן חיות נוספות. כמובן שתצטרכו לרכוש כרטיס מראש על מנת שתוכלו להיכנס. האטרקציה מתאימה לכל בני המשפחה ומעבר לחוויה במקום היא מעשירה את הידע עד מאוד.

אומגה – יש לכם אפשרות לעשות אומגה מדהימה בתוך הג'ונגל במתחם הריזורט של מלון אפיליה. כמו כן, אם תרצו לעשות אומגה מדהימה עוד יותר תוכלו ללכת לפארק החבלים של סיישל וליהנות שם במשך מספר שעות!

שמורת האי אריד (Aride)- בשמורת האי אריד (Aride), אשר נחשבת לאחת השמורות המיוחדות והחשובות ביותר בעולם תמצאו סוגי ציפורים שונות שאינן חיות במקומות אחרים והן רק נמצאות באיי סיישל. תוכלו להאכיל אותן וללטף אותן ואף להתרשם ממגוון הסוגים שטרם ראיתם או ידעתם שקיימים.

המוזיאון הלאומי להיסטוריה- במוזיאון הלאומי להיסטוריה אשר שוכן בספרייה הלאומית של סיישל., תוכלו לראות תצוגה מרשימה של ספרים אשר מסודרים לפי תאריכים וסוקרים את כל תרבות האיי בסיישל. המוזיאון היא חוויה מהנה ומעשירה לכל המשפחה גם לילדים וגם להורים וניתן להגיע אליה כל יום עד השעה 16:30 כמובן לאחר תיאום מראש.

השוק באי ויקטוריה- אם אתם חובבי שוק אתם חייבים להגיע לשוק באי ויקטוריה. בשוק תמצאו מגוון מוצרים טריים וטעימים כגון: פירות טרופיים צבעוניים, פירות ים, מגוון סוגי דגים כגון: טונה, רד סנאפר, סרדינים ועוד ואפילו כריש ענק אשר נפרס במקום לנתחים יפים וגדולים. ואיך אפשר בלי דוכני התבלינים שמוסיפים רבות לאוכל הטעים ומגוון של האיים.

שמורת ואל דה מאי- בשמורת ואל דה מאי תמצאו 4,000 עצים של קוקו דה מר קוקוס הים אשר גדלים במקום באי פרלין מצפון מזרח לאי מאהה.  סוגי קוקוס הים נחלקים לזכריים ונקביים ודומים עד מאוד בצורתם איברי המין הזכריים והנקביים. אנשי המקום מאמינים לאגדה הרווחת במקום שזוגות שמשוטטים בשמורה מחזיקים ידיים ומביטים בהם בליל ירח מלא לא יעזבו את האי לעולם.

צלילה באיי סיישל- אם אתם חובבי צלילה תוכלו להגיע לאי מאהה, פרלין או בלה דיג ולבצע צלילה בסיישל עם מדריך. במהלך הצלילה שכוללת ציוד מתאים ושנורקלינג בסיישל תוכלו לראות מאות ואלפי סוגי דגים ובעלי חיים ימיים שונים, צבעוניי וייחודיים וכן תמנונים, לובסטרים, חשופיות ים ועוד. מדובר על חוויה בלתי נשכחת ומהנה שאתם חייבים לעשות אותה לפחות פעם בחיים. על מנת לצלול יש להיערך מראש ולקנות כרטיסים.

שייט בספינה- אחד האטרקציות המהנות והכיפיות באיי סיישל זה שייט בסיישל. באמצעות ספינת שייט או יאכטה תוכלו לשוט על פני המים הצלולים של איי סיישל ואף להיחשף לנופים המדהימים של סיישל, להביט על המים הכחולים וליהנות מארוחת צהריים על הספינה. בנוסף לכך, במהלך השייט ניתן לצלול במי האוקיינוס ולראות מאות סוגי דגים ותמנוניים, סרטנים ועוד בגדלים, צורות וצבעים שונים.

דייג בסיישל- כל חובבי הדייג למיניהם ישמחו מאוד לגלות את אטרקציית הדייג בסיישל. באי לה דייג אשר שוכן 45 ק"מ ממאהה ו-7 ק"מ מפרלין, תוכלו לדוג לכם דגים. החופים עוצרי הנשימה הם חופים אותנטיים וכיפיים והם נמצאים במקום עם תחבורה ציבורית נגישה.

גולף בסיישל- אם אתם אוהבים לשחק גולף האטרקציה הזאת עבורכם. באיי סיישל תוכלו ליהנות מ-2 מועדוני גולף: אחד במאהה שם ישנם 9 גומות ואחד בפרלין שם תמצאו מסלול חדש ומדהים בן 18 גומות.

ספורט ימי- אם אתם חובבי ריגושים למיניהם תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות ספורט ימי הכוללות:  סקי מים, אופנועי ים, מצנחי רחיפה, סירות בננה, שייט, צלילה ועוד. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מהפעילויות שמציעות בתי המלון באזור וכוללות אפשרויות ספורט שונות.

הקיאקים השקופים – באי לה דיג מסתתרת האטרקציה הכי מיוחדת ושווה בסיישל כולה. טיול או יותר נכון סיור עם קיאק שקוף מעל המים הצלולים, שטים מעל דגים וים שקוף וזה פשוט מדהים. חוויה שאין כמותה!

את האטרקציות תוכלו לשלב במהלך הטיול שלכם על מנת שיהיה כיפי ומהנה יותר וכן על מנת להעביר את הזמן בכיף. תוכלו לשלב בין אטרקציה אחת ביום עד כמה אטרקציות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. כמובן את האטרקציות תצטרכו להזמין מראש על מנת שיהיה לכם מקום במועד בו אתם מגיעים.

5/5 - (8 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!