חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאוריציוס או איי סיישל?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

ישנם כמה יעדים טרופיים מובילים בקרבתה של יבשת אפריקה, שמדברים לליבם של תיירים רבים מכל העולם. מתוכם, ישנן שתי קבוצות איים קטנות שנחשבות ליעדים אטרקטיביים במיוחד – מאוריציוס וסיישל. שתי המדינות האלו נמצאות באוקיינוס ההודי, מאות קילומטרים מזרחית לאפריקה. שתי המדינות מאופיינות באקלים טרופי דומה, שהוא נוח מאוד לאורך כל השנה, ובחופים קסומים ובשלל פעילויות ימיות שניתן לעשות בהן. 

אך בכל זאת, ישנם הבדלים בין חופשה בסיישל או במאוריציוס, וכדאי להכיר אותם כדי להחליט לאיזו מדינה לנסוע לחופשה קסומה וייחודית. 

Mauritius
Mauritius

חופשה במאוריציוס

האי מאוריציוס עדיין לא הפך ליעד שמוצף לחלוטין בתיירים במהלך עונת התיירות השנתית. למרות שהוא נחשב ליעד מוכר ופופולרי למדי, הוא עדיין מתוייר פחות מיעדים טרופיים ואקזוטיים אחרים. זה אומר שהטבע שלו עדיין נותר פראי ושמור היטב, ושבחופים הלבנים שלו עם עצי הדקל עדיין יש מקום רב להתמקם. 

בדרך כלל התיירים שמגיעים לאי מחפשים חופשה של בטלה והתהפכות "בטן גב" מסורתית. אך ישנם תיירים שמגיעים לאי ומחפשים לחוות דברים נוספים. התיירים האלה מגיעים לאטרקציות כמו הגנים הבוטניים שליד עיר הבירה פורט לואיס או הפארק הלאומי VALLEE DES COULEURS – שבו ניתן ליהנות מפעילות ספורטיבית, טיולי טרקטורונים, ביקור במוזיאון הגאולוגי, טיול בין מפלים ובריכות והיכרות מקרוב עם מגוון בעלי חיים. מי שירצה ליהנות מהים עצמו, יוכל לעשות פעילויות ימיות כמו צלילה, שחייה עם דולפינים ושייט בין האיים שמצויים בקרבה לאי הראשי עצמו. 

הטיסה למאוריציוס והחופשה בו היא לא זולה במיוחד, אך מכיוון שמדובר ביעד אקזוטי ומיוחד מאוד, שווה להשקיע בביקור בו. 

נופש בסיישל

איי סיישל הם קבוצה של 115 איים שמצויים גם הם ממזרח לאפריקה, באוקיינוס ההודי. סיישל היא אתר תיירות מוכר יותר ממאוריציוס, ולכן תיירים רבים פוקדים אותה מדי שנה. למרות שתנועת התיירים גדולה ונרחבת, ישנם עדיין מקומות רבים שנותרו במצבם הבראשיתי, והחופים של האיים השונים נותרו בתוליים למדי גם הם. 

לסיישל קיימות טיסות ישירות מישראל, ולכן זמן הטיסה אליה יכול להסתכם בשש שעות בלבד. האי הגדול והמרכזי בסיישל נקרא מאהה, ובו נמצא גם שדה התעופה של המדינה. גם בסיישל הפעילות השכיחה ביותר היא בילוי בחופים הקסומים וביצוע שלל פעילויות של צלילה וספורט ימי.  

seychelles
seychelles

מה עדיף - חופשה בסיישל או מאוריציוס?

מבחינת החופים היפים ושמורות הטבע הפראי, מאוריציוס וסיישל די דומות מבחינת הפוטנציאל התיירותי שלהן. ההבדל העיקרי בין שני היעדים האלה טמון בכך שמאוריציוס היא יעד פחות מבוקש. היתרון, מבחינה זו, הוא שישנם פחות תיירים באי וניתן ליהנות מהשקט והרוגע שמאפיינים אותו. הסופר מארק טווין תיאר את האי כגן עדן עלי אדמות, והתיאור הזה יכול בהחלט להתאים גם לאיים של סיישל. 

מבחינה זו, אם אתם מחפשים חופים עם מי טורקיז וחולות לבנים ותחושה של טבע שופע וירוק מסביב – גם חופשה בסיישל וגם חופשה במאוריציוס יענו על הצורך. יש לקחת בחשבון שלמאוריציוס אין עדיין טיסות ישירות מישראל וזהו מהווה חיסרון מסוים לעומת חופשה בסיישל. 

מכל בחינה אחרת, בין אם אתם נוסעים כזוג לחופשה רומנטית קסומה ובין אם אתם נוסעים עם משפחה וילדים – שני היעדים מספקים פוטנציאל לחופשה בלתי נשכחת. אין כבר מקומות רבים כל כך בעולם שניתן ליהנות בהם משילוב מוצלח שכזה של מזג אוויר נעים, שמורות טבע מדהימות ושלווה אינסופית. לכן, אם אתם שוקלים היכן לבלות את החופשה הבאה שלכם – מאוריציוס או סיישל צריכות להיות בראש הרשימה.

חופשה באיי סיישל או במאוריציוס? מה עדיף - חופשה בסיישל או מאוריציוס? האם אפשר לעשות טיול משולב מאורגן או הפלגה קרוז בין סיישל למאוריציוס? אם אתם אוהבים את זה אפשר לעשות הפלגה בין האיים הנמצאים באוקיינוס ההודי וכך להיות וליהנות בשניהם!

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!