חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבע מקומי – רופי סיישלי

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

המרת רופי סיישלי (SCR) לשקל - האם סיישל זולה? תבדקו את שער המטבע המקומי באיי סיישל, ביחס לשקל ישראלי חדש. המטרת מטבע משקל לכסף מקומי סיישלי אונליין!

כמה שווה שקל אחד (ILS) לעומת רופי סיישלי (SCR)? נא ללחוץ על המטבע הדרוש 👇

  • SCR  SCR: 4.5455

טבלת חישוב שערי מטבע: בקוביה ה-1 כותבים כמות כסף שאתם רוצים להמיר משקל (ILS) אל מטבע רופי סיישלי (SCR)..ואז לוחצים על הכפתור

המרת שקל ישראלי (ILS) למטבע רופי סיישלי (SCR)

 to 

רוב האנשים מכירים את איי סיישל, אבל מה עם מחוץ לאיים האלה? ערך בבלוג זה יספק לך את המידע העדכני ביותר הזמין על המרת מטבע חוץ בתוך סיישל ומחוצה לה. אם אתם מבלים זמן בסיישל, ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש בכדי לתכנן את הטיול הבלתי נשכח שלכם.

אם תבחרו בסיישל

אין סיכון להתאכזב במהלך ביקורכם. מומחי האבטחה שלנו הסבירו את כל הדברים החשובים שעליך לדעת. לפני שאתם עסוקים מדי בתכנון הטיול שלכם, עליכם לבקר במדינות האי הללו ולשאול את עצמכם היכן אתם רוצים להישאר והיכן אתם רוצים להישאר. אמנם הביקור ב- SeYchells הוא די בטוח, אך ישנם בעיות פוטנציאליות שעלולות להשפיע עליך אם אינך נזהר.

האירו

הוא המטבע הזר המקובל ביותר בסיישל ותראה מחירים הן ביורו והן בדולר אמריקאי. רוב החנויות יציעו את שער החליפין הטוב ביותר, אם כי ייתכן שתעקוץ באחת או יותר באופן אקראי. כספומטים והשתמש באפשרות לשלם את הכספומט רק ברופי לסיישלו, אך ייתכן שתצטרך לשלם במטבעות אחרים כגון הדולר האמריקני.

כספומטים זמינים ברוב החנויות והמסעדות בסיישל, כמו גם באזורים רבים אחרים של המדינה. איך זה למצוא כספומטים ומה השער הטוב ביותר בין רופי לדולר אמריקאי במטבע המקומי?

כספומטים יש בשפע והבנקים העיקריים כוללים את בנק החיסכון של סיישל (הידוע גם בשם הבנק המסחרי של סיישל)

את הבנק הלאומי של דרום אפריקה (ברקליס הוא הבנק הראשי) ומספר בנקים אחרים. כמה בנקים זרים גובים דמי משיכה גבוהים בעת השימוש בכרטיסי החיוב שלהם בסיישל, אז שאל את הבנק שלך מראש. כרטיסי בנק רבים ממדינות אחרות לא עובדים במדינה, אם כי ישנם כספומטים שעושים זאת בזמן שכרטיס הבנק אינו נעול.

אם חסרים לך רופי

אתה יכול לשלם חלקים מהמטבע המקומי שלך בכל חלק של המטבע המקומי. אם יש לך רופי סיישליס למכירה, לחץ על קישור זה כדי להמיר אותו לקילו או לחץ על "מכר מטבע" ובחר "SCR" עבור רופי סיישל. תעבירו את שטרות הרופי של סישל בבטחה לביתכם או למשרדכם או אספו אותם במשרד Manor FX בהית'רו.

דבר נוסף שיש לציין

הוא שרוב החנויות מקבלות כסף זר ונותנות לך שינוי ברופי של סיישל. אם יש לך הזדמנות לצאת לחופשה שם, אתה יכול להשתמש ברופי שלך למדינה בזמן שאתה שם. ניתן לעשות זאת על ידי ביקור פיזי שם או על ידי ביקור בקונסוליית סיישל בלונדון.

שדה התעופה הבינלאומי של סיישל מציע אפשרויות החלפה ולמעשה אין צורך לבצע צ'ק נסיעות

אתה יכול גם להמיר את הכסף שלך בכל סוחר מורשה במטבע חוץ כגון Manor FX, המציע מגוון רחב של אפשרויות מטבע חוץ עבור כסף מקומי וזר. המלון בו אתם מתארחים, או אחד מהמלונות האחרים באזור, מאפשר לכם להחליף כסף ברגע שהגעתם לאי. אם אתה זקוק לרופי סיישליס, תוכל להשיג אותם בכספומט בשדה התעופה או בבנק המקומי, אך תצטרך להחליף את הכסף אצל סוחר מטבע מורשה.

עלות המחיה הכוללת בסיישל דומה לזו שבבריטניה, אם כי יקרה יותר. צריך גם להזהיר שאוכל ים הוא יקר עד כדי גיחוך, גם אם קונים אותו ממסעדה או מחנות.

לתיירים המבקרים מדינה זרה

חשוב יותר שיהיה מידע על המערכת הכספית במדינה. אם אתה משלם בכרטיס בנק בסיישל או בכל מקום באפריקה, מומלץ ליידע את הבנק שלך על תוכניות הנסיעות שלך. זה מרמז על הריבית והאינפלציה השוררים במדינה שלך, כמו גם על שיעור האינפלציה של המטבע הלאומי.

זו הדרך הטובה ביותר לרכוש מטבעות מקומיים שבהם תוכלו להשתמש במהלך שהותכם בסיישל

אמנם אתה צריך תמיד רופי סיישלואי, אך טוב שיהיה לך מטבע משלך אם אתה באחד האזורים או המדינות הנ"ל. אם אתה נכנס למדינה וזוכר כמה שטרות עבור מדינת האי או כל מה שתרצה, זכור להחליף אותם במטבע הלאומי שלך לפני שאתה עוזב את האומה.

חנויות החלפת כספים (צ'יינג) בדרך כלל מציעות מבצע טוב יותר מאשר בנקים ובתי מלון שטוענים שהם מציעים תעריפים נמוכים יותר

אך הם אינם צריכים להציע זאת. יתר על כן, הפופולריות של סיישל כיעד נופש הובילה לכך שהם גם לוקחים על עצמם את התפקיד של אחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם. משנת 2008 נקשר שווי הרופי לסל המטבעות המרכיב את קרן המטבע הבינלאומית (IMF) והפורום הכלכלי העולמי (WEF) של הבנק העולמי.

5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!