חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איי סיישל עונה מומלצת

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

איי סיישל מזג אוויר: מתי לטוס לסיישל? חשוב לדעת מתי לנסוע אל איי סיישל מבחינת עונה מומלצת!

אז מתי להגיע לסיישל מבחינת עונות שנה מומלצות ומזג אוויר?

עבור תיירים רבים ברחבי העולם, איי סיישל הם שם נרדף לגן עדן עלי אדמות. האיים התגלו רק לפני כ-500 שנים בערך על ידי הציוויליזציה האנושית, וההתיישבות בהם החלה רק בתקופה זו. העובדה שהאיים של סיישל (מעל ל-100 איי גרניט ואלמוגים) מיושבים זמן קצר כל כך היא אולי אחת מהסיבות לכך שהם השתמרו בצורה כל כך טבעית וייחודית. 

מה שעוד הופך אותם לאיים שנחשבים לקסומים כל כך הם החופים השקטים והתכולים שלהם, מגוון הצמחייה ובעלי החיים שמאפיינים אותם והנוף הבראשיתי שמזמין רגיעה מלאה והנאה מחופשה שרק מקומות בודדים אחרים בעולם יכולים להציע כמותה.

מזג האוויר בסיישל הוא טרופי, יורדים גשמים לאורך כל השנה אבל עדיין חם!
אוקטובר- אפריל זוהי התקופה היבשה יותר (יחסית).
אי אפשר להסתמך על התחזית במהלך החופשה- גם אם מופיע גשם יכול להיות יום בהיר לגמרי, ולהיפך.
בכל מקרה בשום מצב לא קר וכיף לטייל גם בגשם בין אם רגלית או ברכב ואפילו להכנס למים בגשם הטרופי.

"העונה היבשה" ביותר זה מספטמבר ועד אפריל אבל עדיין יכול לרדת גשם אבל חם. מרץ-אפריל זאת העונה הכי טובה. אבל זה אזור טרופי, אם הגשם לא ממש חזק זה לא ממש מפריע. כמעט תמיד חם!

יולי אוגוסט – נחשב לעונה הרטובה בסיישל, עם יותר גשמים וסופות.

העונה היבשה

ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, פברואר, מרץ, אפריל

העונה הרטובה

יוני, יולי, אוגוסט
לטיפים נוספים

איי סיישל – מזג אוויר

מזג האוויר בסיישל הוא חלק מאותה חבילה של שלמות שמושכת תיירים רבים כל כך מישראל ומהעולם. מבחינה מדעית, האקלים של סיישל הוא סאב-טרופי. בפועל, זה אומר שהטמפרטורה באיים חמימה מאוד לאורך כל השנה. למעשה, הטמפרטורה הממוצעת באי נעה בין 20 ל-30 מעלות צלזיוס בכל ימות השנה. 

מזג האוויר הנעים הזה גורם לכך שלמעשה ניתן לתכנן חופשה בסיישל בכל אחת מהעונות. מבחינת הגשמים והמשקעים, העונה הגשומה ביותר בסיישל היא בין יוני לאוגוסט. אך גם כאשר יורדים גשמים, האקלים הסאב-טרופי גורם לכך שהטמפרטורה נשארת חמה או חמימה. עונת המונסונים עצמה נמשכת ממאי ועד ספטמבר. גם בעונה זו הטמפרטורה המינימלית באיים היא בדרך כלל כ-24 מעלות. 

מבחינת חשיפה באיים לסערות, שמאפיינות לעתים את האזור הזה, איי סיישל נמצאים מצפון לאזור שנקרא חגורת הטייפונים, וכתוצאה מכך הים בהם הוא שקט במשך מרבית ימות השנה.  

העונה הגשומה כלומר יש גשמים לעיתים יותר תכופות ונעשה חמים, הטמפרטורות עדיין בין 24 ל 30 ואין רוחות ככה שהגשם מאזן\מצנן את הטמפרטורות החמות. בחודשים שאין 'הרבה' גשם אז יש יותר רוחות ונעשה יותר 'קר' ( קר זה אומר בערך 23 מעלות).
אך בעונה ה- 'גשומה' זמינות המלונות יורדת ולכן המחירים יורדים.

ממוצעים לפי חודשי השנה

חודש

טמפ' מינימלית

טמפ' מקסימלית

טמפ' ממוצעת

כמות גשמים

ימים ללא גשם

ימי גשם

ימי שלג

ינו׳

27℃

28℃

28℃

187.90㎜

5

23

0

פבר׳

27℃

28℃

28℃

116.22㎜

6

18

0

מרץ

28℃

29℃

29℃

111.71㎜

6

21

0

אפר׳

28℃

29℃

29℃

89.39㎜

6

20

0

מאי

28℃

29℃

29℃

158.61㎜

4

22

0

יוני

27℃

28℃

28℃

63.13㎜

3

21

0

יולי

26℃

26℃

26℃

40.86㎜

4

18

0

אוג׳

26℃

26℃

26℃

42.20㎜

5

17

0

ספט׳

26℃

27℃

27℃

78.53㎜

4

20

0

אוק׳

27℃

28℃

28℃

133.86㎜

9

18

0

נוב׳

27℃

28℃

28℃

129.26㎜

11

17

0

דצמ׳

27℃

28℃

28℃

165.53㎜

8

22

0

 

מה מצב מזג האוויר בימים הקרובים? צפו בתחזית !

עונה מומלצת להגיע לסיישל

חשוב להבין כי ניתן להגיע לחופשה בסיישל בכל השנה, הודות למזג האוויר החמים ולטמפרטורת המים הנעימה. העונה החמה והמומלצת ביותר להגעה לאיים היא בין אוקטובר למאי.
בחודשים אלה שורר הקיץ בחלק זה של העולם, ולא יורדים גשמים כמעט בכלל. העונה הגשומה היא דווקא זו המקבילה לקיץ בישראל. אך גם בעונת המונסונים וגם בעונה החמה והיבשה יותר, ניתן ליהנות מחופשה קסומה באיים. 

מבחינת הנופשים הישראלים, ניתן להגדיר את תקופת החגים ואת חופשת פסח במרץ-אפריל כזמנים הטובים ביותר להגעה לסיישל. מדובר גם בתקופות שבהן יש חופש בבתי הספר ומוסדות החינוך וגם בזמנים בהם מזג האוויר הוא נוח במיוחד באזור.

טיסות וחבילות לסיישל

בשנים האחרונות החל לפעול קו טיסה ישיר מתל אביב לשדה התעופה במאהה (אי בסיישל). הטיסה אורכת בערך כ-6 שעות, ומפעילות את הקו מספר חברות תעופה. ניתן למצוא גם טיסות מישראל שכוללות עצירה אחת או יותר בדרך ואורכות זמן רב יותר. 

חברות נופש רבות מציעות דילים לסיישל שמתאימים לביקור בסיישל בעונה המומלצת. מחיר החבילות תלוי באורך השהות בסיישל, ברמת המלון שבו בוחרים לנפוש ובהיקף הביקוש לטיסות באותה עונה. 

מה יש לעשות בחופשה בסיישל?

האיים מציעים נקודות עניין רבות למי שמגיע לסיישל בעונה המומלצת. בין האטרקציות שניתן למצוא באיים ישנם שני אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, חופים מקסימים עם מימי טורקיז המשובצים בעצי דקלים וקוקוס, מוזיאונים מרתקים העוסקים בעיקר בטבע ובהיסטוריה ועוד. האיים גם מלאים בשוניות אלמוגים מרהיבות שבהן ניתן לחזות בסירות עם תחתית שקופה או תוך כדי צלילה במים החמימים. עבור מי שמתעניין בצלילה, ישנם אתרי צלילה רבים באיים וגם חופים רבים שמציעים צלילה עם שנורקל במים רדודים יותר. 

באיים קיים גם שפע של מלונות יוקרה ומלונות איכותיים בטווח מחירים רחב, שיכולים להפוך כל חופשה לעניין מפנק ומהנה במיוחד. 

לסיכום - אז מתי להגיע לאיי סיישל?

מזג האוויר בסיישל הוא נוח מאוד במרבית השנה. לכן, קשה להצביע על עונה מובהקת שהיא העונה המומלצת לביקור במדינה. אם בכל זאת צריך להמליץ על עונה, עדיף להגיע לאיים בסביבות מרץ-אפריל.
בתקופה זו אין כמעט גשמים והטמפרטורה היא חמה וקיצית. גם בעונה הגשומה, עונת המונסונים, שמגיעה לשיאה בין יוני לאוגוסט – מזג האוויר נותר חמים ונעים וניתן להגיע לחופשה בסיישל גם בתקופה זו בשנה. 

האקלים הנוח שבסיישל הוא אחד מהגורמים לכך שהאיים הם יעד פופולרי ביותר לחופשה, ומומלץ להגיע אליהם לאורך כל השנה וליהנות מחוויה תיירותית ייחודית וחד פעמית.

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!