חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע בסיישל בחודש יוני

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

היי, חוזרים משבוע (נהדר!) בסיישל בחודש יוני ורציתי לתת כמה המלצות שלא ראיתי שהזכירו אותן אבל לדעתי חשובות. אגב, עכשיו זה זמן מצוין לנסוע – אין הרבה תיירים והכל רגוע ושקט, ומחירי המלונות טיפה יותר זולים מאשר יולי-אוגוסט-ספטמבר.

*אל-תוש/ספריי נגד יתושים*: יש הרבה יתושים באי (משתנה ממקום למקום). לי החומר הרגיל שהבאתי מהארץ לא הספיק ועדיין נעקצתי (ספריי של Autan ו-סנו-די). הדבר היחיד שעבד לי שהבאתי מהארץ הוא ״סנו-די ג׳ונגל״ (מצרף תמונה).
בנוסף, לפחות בלה דיג בחופים באיזורי המלונות, יש בזמן השקיעה על החוף ״יתושי חול״ (לא שושנת יריחו, לא לדאוג). החומר הפשוט נגד יתושים לא עובד עליהם – והעקיצה שלהם מאוד לא נעימה (לא ישנתי בלילה מרוב גירוד ולקחתי יומיים כדורים נגד אלרגיה כדי להתמודד עם זה. יש גם שלפוחיות קטנטנות כמה ימים אחרי).
כלקח הייתי ממליץ להיכנס לבית מרקחת ולקנות חומר נגד יתושים עם מעל 50% DEET (הם יבינו. בסנו ג’ונגל שהמלצתי עליו זה 35%). חומר ללא אחוז DEET גבוה לא יעזור לכם בסיישל.

*בחילה בהפלגות* – ההפלגה ממאהה לפרסלין (שעה בערך) הייתה איומה ומעוררת בחילה – הספינה כולה זזה בכל הכיוונים. ממליץ בחום רב לקחת כדור נגד בחילות לפני ההפלגה, ואם אתם רגישים במיוחד – משהו להירגע, כדי לנמנם בהפלגה.

*מים במלונות* – מי ברז לא מומלצים לשתיה (הם מוסיפים מלא כלור למים). במלונות שהיינו כמות המים שנותנים בחדר לא מספיקה וממליץ בחום לעבור במכולת/סופר ולקנות לכם כמות מספקת של בקבוקי מים.

*קונסטנס אפיליה* – לא רק שלא מביאים מספיק מים לחדר, במסעדות בארוחת ערב (או צהריים), גם אם אתם חצי פנסיון שכולל ארוחת ערב, מים הם בתשלום נוסף וגבוה (22 שקל לבקבוק) – גם אם אוכלים ארוחת ערב בבופה. אנחנו פשוט הבאנו איתנו מהבקבוקי מים שקנינו לפני לארוחות הערב.
אגב המלון, אם אתם בוחרים בו, תבואו עם הרבה סבלנות. כדי להתנייד בין מקומות יש רכבי בּאגי שלוקחים אתכם, והם לא מגיעים לעתים מספיק קרובות (לפעמים רבע שעה המתנה..). בגלל זה עדיף להישאר בחוף הדרומי, שאמנם אי אפשר לשחות בו, אבל כל הדברים העיקריים הם בו ואפשר ללכת ברגל בלי להסתמך על הבאגי. גם במסעדות השירות איטי מאוד, וגם הצ׳ק אין לקח בערך 45 דקות עד שהיינו בחדר (כי, כמובן, חיכינו לרכב באגי)

עוד המלצות שאחרים כנראה כבר הזכירו לפני:

*כרטיס סים/המרת כסף/אלכוהול* – את כל הדברים האלה סידרנו בנחיתה בשדה (לאלכוהול יש דיוטי פרי קטן מיד אחרי הביקורת דרכונים בנחיתה), והכל היה במחיר הוגן, כולל המרת הכסף שהייתה בשער מצוין. צריך מזומן, במיוחד במוניות ומקומות קטנים.

*מוניות* – יקרות. לדעתי עדיף לשכור רכב, הנסיעה לא כזאת נוראית, פשוט נוסעים לאט ובזהירות. השתמשנו ב-https://kreolcars-seychelles.com/ ועלה 35 יורו ליום, עם אפשרות לאיסוף/החזרה בטרמינל של המעבורות ולא רק בשדה התעופה. העדפתי חברה עם מוניטין ועמוד רשמי מאשר ״מישהו עם מספר טלפון ששוכרים ממנו רק דרך הווטסאפ״

*ויקטוריה* – תחסכו את הזמן ותדלגו. אין באמת מה לראות בעיר הזאת (יותר בגודל של כמה רחובות בשכונה מאוד מוזנחת)

*מסעדות וברים* – בגלל הקורונה, ברים ומסעדות (שלא במלונות) נסגרים (בגדול) ב-7/8 בערב. בברים ומסעדות במלונות הכל פתוח עד 10/11 בלילה ואחרי, תלוי במלון. אפשר כמובן לאכול בברים ומסעדות שלא במלון שאתם לנים בו.

*מעבר בין איים* – מותר לעבור בין איים באופן חופשי. האיסורים שמוזכרים מדי פעם הם לתושבים, לא לתייירים.

*לה דיג* – כבר אמרו הרבה לפני אבל אומר שוב – אי מדהים. ממליץ לפחות 2 לילות. המקום הכי טעים באי היה Rey and Josh Cafe takeaway – ממש ממש זול והאוכל הכי טעים שאכלנו בכל החופשה (יותר מכל מסעדה במלון)

‏*Hilltop boutique hotel* – אם מישהו מכם חשב להיות שם בגלל הביקורות הטובות בבוקינג (נגיד, כמקום ללילה בויקטוריה לפני מעבורת הבוקר), אל! מלון סופר בסיסי ברמה של guest house. חדרים מלוכלכים ומיטה לא פחות מאיומה.

בדירת קורונה-

אנחנו עשינו בסיישל מדיקל. כשמזמינים את הויזה לפני הטיסה יש אפשרות להוסיף בדיקה ב-90 יורו אצלם או 110 והם יבואו לכל מלון במאהה. זה הכי זול שיש בבדיקות פרטיות והם היו ממש אחלה.

בקשר למלון – הוא מאוד יפה והחוף נחמד, אבל למי שיש נסיון עם מלונות יוקרה, זה לא זה ויש להם הרבה מה לשפר. בדיעבד הייתי מנסה כנראה מלון אחר, אבל הוא היה זול יותר יחסית משמעותית מקפינסקי ומהילטון שמתחרים איתו על אותה משבצת מחיר.

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!