חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ירח דבש בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לעשות ירח דבש מהחלומות? איי סיישל זה המקום המושלם! למה? כי אפשר לשלב בין חופשת בטן-גב עם נופים מטורפים של שלווה ורוגע ועם טיולים מדהימים!

אז איך מומלץ לחלק את הטיול בסיישל? רצוי להקדיש 3-5 ימים לאי מאהה, 1-2 לילות באי פרלין, 2-4 לילות באי לה דיג.

האי מאהה

לינה במאהה במלון רומנטי לזוגות בירח דבש: H-Resort Beau Vallon – מדובר על מלון נפלא ומפנק במחיר זול והגיוני. יש במלון יותר מ-4 מסעדות במגוון ז'אנרים והאוכל פשוט טעים! יש גם חוף ים פרטי של המלון שאפשר לעשות שם ספורט ימי ויש דלפק שמייעץ על טיולים ואטרקציות ברחבי סיישל. כמו כן, מי שרוצה יכול להשכיר אוטו דרך הקבלה במלון. אם אתם רוצים לחסוך לא חובה לקחת חצי פנסיון, אלא רק ארוחת בוקר ובערב להחליט איפה לאכול אם במסעדות של המלון או במסעדות בחוץ.

לינה במלון נוסף במאהה – Contance Ephelia בית מלון מטורף ומומלץ לאכול שם כמה שיותר כי אין הרבה מסעדות מסביב והמסעדות בו מעולות! יש כל מיני חדרים ולפעמים משדרגים אם יש מקום פנוי לוינה עם חוף פרטי ונוף מהמם. 

המלצות נוספות לטיול באי מאהה: אפשר להשכיר אוטו וכך לעשות טיולים וסיבובים ברחבי האי כי יש באמת הרבה דברים לראות ולחוות. אם אתם מפחדים לנהוג בצד שמאל (כמו באנגליה, קפריסין או טנזניה) אל תקחו רכב כי זה מאוד מסוכן.

מה חובה לראות באי מאהה?

א. קופוליה טרייל – מסלול של עד שעה של הליכה שהולכים בתוך יער טרופי משגע עד שמגיעים לפסגה שבה רואים נוף פנורמי על כל סיישל. מסלול לא קל לטפס עד לפסגה אבל תאמינו לי שתראו את כל הנוף הזה תגידי "ואו איזה יופי זה היה שווה את זה". הירידה יחסית קלה!

ב. חוף ארבעת העונות הנקרא "Petite Anse". מדובר על חוף מושלם שאין דברים כאלה! רצוי להגיע לחוף עם ציוד שנורקלינג ומשקפת שחייה כדי ליהנות מהים של החוף. כמו כן לא לשכוח מגבות!

ג. אחרי שתגיעו לחוף ארבעת העונות תלכו גם לחוף הנקרא "Anse Takamaka" ולאחר מכן לחוף "Anse Intendance"

ד. אם לא הספיק לכם ים וחופים מושלמים תלכו גם לחוף שהוא מעט יותר צפוני באי הנקרא "Constance Ephelia" ויש אפילו חניון צמוד לחוף ולא צריך לדאוג לחנייה. אל תפספסו את החוף הזה כי הוא שונה מהאחרים. (אחרי שסיימתם לראות 3-4 חופים לכו לאכול במסעדה הנקראת Del Place שיש בה נוף מושלם לכיוון חופי הים והאוכל ממש טוב ושירות מעולה).

ה. אם אתם רעבים יש 2 מסעדות מעולות. אחת היא פיצרייה שנקראת Baobab בחוף Beau Vallon השנייה מסעדה הנקראת "Mahek" במלון Coral Strand, היא מסעדה הודית למי שאוהב את הטעמים.

ו. אם יוצא לכם להיות ביום רביעי באי מאהה אז תלכו לשוק האוכל הנמצא ב-Beau Vallon בסמיכות למלון Savoy. שוק עם אוכל מקומי, נקי ואיכותי שלא תמצאו במסעדות.

האי פרלין

אפשר לעבור לאי פרלין במעבורת או טיסה (עלות כמעט זהה – 50-80 יורו). קחו בחשבון שאם אתם סובלים ממחלת ים רצוי לקחת טיסה, אם אתם סובלים מפחד מטיסות או פחד גבהים תקחו מעבורת. הטיסה במטוס קטן שכל תזוזת רוח מורגשת ומפחידה ומלחיצה במיוחד, מעבורת היא אונייה גדולה ולא מרגישים בה כל גל אך בהחלט מרגישים את הנסיעה והגלים יכולים לעשות בחילה.

באי פרלין תחפשו מלון על חוף כי החופים שם מושלמים, תחפשו מלון באיזור החוף שנקרא "Cote d'Or" כי יש בו גם מסעדות באיזור.

אם תרצו גם באי פרלין אפשר להשכיר רכב כדי לטייל עצמאית ולראות את החופים או לטייל עם חברת הסעות או חברת טיולים.

טיפים חשובים לגבי האי פרלין:
א. ללכת מוקדם בבוקר לחוף הכי מפורסם באיי סיישל (אפשר לראות אותו בכל התמונות) הנקרא "Anse Lazio".

ב. ללכת בנוסף אל חוף Anse Georgette שנמצא בתוך מלון Constance Lemuria ולכן הכניסה אליו קפדנית. צריך להזמין כניסה לחוף הזה 2-3 ימים מראש. הכי טוב שתגיעו לסיישל להתקשר דרך החדר שלכם (שיחת פנים) למלון Constance Lemuria ולבקש שישריינו לכם כניסה לחוף בתאריכים שתרצו להגיע לפרלין.

ד. סיורים – רצוי לקחת חברת טיולים מקצועית בפרלין ולא להסתבך. המסלול הכי מומלץ לעשות איתם הוא "Cousin, Curiuese, St. Pierre" שבו מגיעים ל-3 איים – אי הציפורים שבו יש בערך 300 אלף ציפורים מיוחדות, אי הצבים הגדולים ועוד אי קטן שבו צוללים ועושים שנורקלים. כמו כן גם מקבלים ארוחת צהריים על החוף ושתיה. חוויה בפני עצמה! עלה 170 דולר לאדם. מדובר על טיול יום מלא של עד 9 שעות עם איסוף מהמלון וגם מחזירים אותך למלון ועם ארוחות צהריים וגם מדריכים צמודים לקבוצה.

ה. הגעה לשמורה הנקראת "Vallee De Mai" ועושים טיול של שעתיים ביער עם עצים גבוהים המכילים קוקוסים מכל הסוגים והצבעים. 

ו. אם יש לכם עוד יום בפרלין תלכו גם לשמורת Ford Ferdinand (שמורה חינמית לא עולה כסף)

ז. רעבים? אתם בטוח תהיו! אנו ממליצים ללכת לבופה הנקרא "Les Lauriers" – אוכלים בצורה של בופה אוכל טעים ומקומי והמסעדה מעוצבת בצורה מטורפת.

La Digue island, Seychelles
La Digue island, Seychelles

האי לה דיג

לעבור מפרלין ללה דיג במעבורת לוקח כ-15-20 דקות. חשוב להזמין מראש את הכרטיסים.

רצוי להיות באי לה דיג 2-4 לילות כי הוא אי מושלם! יש בו חופים ממש מיוחדים והמון נקודות לטיולים ותצפית.

מה לעשות ולראות?

א. יום אחד לקום ב4-5 בבוקר ולנסוע 30 דקות באופניים לראות את הזריחה בחוף הנקרא "Grand Anse". הזריחה הכי יפה בעולם. צריך להיות שם עד 6 בבוקר כדי לראות את כל הזריחה מההתחלה ועד סופה, נוף משגע של השמש, החול והים. אם תמשיכו עם האופניים עוד כ-12 דקות תגיעו לחוף Petite Anse שבו הזריחה ניראת אלוהית אפילו מהחוף הקודם. אם אין לכם כוח לאופניים אפשר לעשות הליכה רגלית (רק לצאת מוקדם יותר בבוקר).

ב. אפשר להשכיר אופניים או קלנועית ולטייל באי כי הוא ממש קטן ואפשר להגיע לכל מקום כמעט בצורה קלה ומהירה.
ג. להגיע לחוף הנקרא "Anse Cocos" (אחד החופים הנחשבים ליפים בסיישל). כמובן, יש שביל מסודר שבו עושים עם אופניים – מגיעים אל Grand Anse, קושרים את האופניים והולכים ברגל קצת לכיוון Petite Anse ואז ממשיכים ללכת עד שמגיעים לחוף המושלם Anse Cocos.

ד. לקחת מדריך מקומי שיעשה לכם טיול יומי אל Anse Marron – רק עם מדריך תוכלו להגיע למקומות הכי יפים שיש לאי הזה להציע שהגעה אליהם היא רק רגלית ולפעמים אפילו אתם תלכו בתוך סלעים, צמחים ואפילו במים. סיור עולה 40 יורו לאדם עם לאנץ' קליל – ג׳רארד: 2482535447+.
ה. אז אם תרצו לאכול תלכו למסעדה הנקראת Le Nautique היא קצת יקרה אבל מנת ה-Fish Banana המפורסמת היא משהו שאתם חייבים לטעום!

ו. מסעדת Belle Vue היא מסעדה מאוד מומלצת אבל קטנה מאוד ולכן תצטרכו לשריין שולחן מראש (רצוי להתקשר כמה שיותר מוקדם בבוקר). המסעדה נמצאת בפסגה גבוהה באי והנוף מושלם. רצוי לשריין זמן לפני השקיעה כדי לחוות את הנוף הזה שהוא עוצר נשימה. המחיר הוא 500 רופי לאדם עם שאטל מהמלון.
ז. אם עדיין תהיו רעבים יש אחלה מקום שמזמינים משלוחים לחדר עם אוכל מקומי במחיר זול. המקום הנקרא "Mi Mum's Takeaway"
ח. רצוי לעשות את טיול הקיאק השקוף, צריך להזמין לפחות 2-3 ימים מראש כי אחרת לא יהיה מקום. טלפון של מדריך הסיור: 2482747457+
ט. להביא פנס כי בבוקר מוקדם ובערב כבר האי מאוד חשוך ואין אור כמעט. אם יש לכם כובע עם פנס זה הכי טוב.

ירח דבש בסיישל? להלן המלצות וטיפים לחופשה רומנטית ומוצלחת!

טיפים כלליים לסיישל לקראת חגיגת ירח דבש שלכם:

  • לפני הטיול תלכו לחנות ספורט או תזמינו אונליין מסיכת שנורקלינג או משקפת צלילה. זה עולה 100-200 שקל וזה משהו שאתם תתבעסו אם לא יהיה לכם. להכניס את הראש למים ולראות דגים, אלמוגים וחיות מטורפות זה משהו שלא כדאי להפסיד.

  • להביא גו פרו – חוויה לתעד מתחת למים מה שאתם רואים וכן גם את הטיול עצמו. אם אין גו פרו אז מצלמה אחרת שאפשר להכנס איתה למים.

  • מזג אוויר הוא הפכפך ומשתנה מרגע לרגע כי מזג האוויר בסיישל הוא טרופי. יכול להיות שעה גשם ולאחר מכן חמסין. לא להתרגש!

  • אל תביאו דולרים גבוהים – לא יקבלו בשום מקום 100 דולר וגם לא שטרות מלפני שנת 2008.

  • להחליף כסף בחנויות בעיירות ולא בבנק כי העמלה גבוהה מאוד.

  • להזמין מונית או הסעה פרטית מהשדה ולא להסתמך שתמצאו במקום.

  • טיפים – שאתם משלמים על אוכל במסעדה או על סיור הטיפ כלול במחיר מראש. אבל אם תרצו תוכלו להשאיר 1-3 יורו בשביל לפרגן.

  • סים – רצוי לקנות סים מקומי עם שיחות מקומיות לספקים ולמלונות וגם כמובן עם אינטרנט זמין ברוב המקומות. אפשר לקנות בשדה תעופה (הביתן הכחלחל).

  • להגיע שעתיים מראש לפני טיסה לשדה התעופה.

5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!