חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איי סיישל עם ילדים

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

איי סיישל עם ילדים: כל מה שצריך לדעת לקראת חופשה משפחתית עם ילדים קטנים, מתבגרים או בני נוער בסיישל. מה לעשות, מלונות מומלצים למשפחה ועוד!

חופשה משפחתית באיי סיישל? להלן מדריך שיעזור לכם לתכנן את החופשה עם הילדים!

חופשה בסיישל היא חלום שאותו חולקים אנשים רבים בישראל. האיים הקסומים, שנמצאים באוקיינוס ההודי (מזרחית לאפריקה), הם אתר תיירות מקסים וטרופי שיש לו מה להציע לכל סוג של הרכב משפחתי. למרות שאיי סיישל נחשבים ליעד רומנטי במיוחד שמתאים בעיקר לזוגות בירח דבש, אפשר בקלות לתכנן גם חופשה משפחתית בסיישל. ביקור באיי סיישל עם ילדים הוא דבר שניתן לעשות בקלות, וליהנות ממגוון אטרקציות שילדים ונוער ימצאו בהן עניין רב. 

אמנם באיי סיישל לא תמצאו אטרקציות משפחתיות שמאפיינות מקומות אחרים בעולם, כמו פארקים של שעשועים או משחקיות מיוחדות מסוגים שונים, אך זוהי יכולה להיות הזדמנות חד פעמית לגרום לילדים להתקרב לטבע ולהעריך נופים ייחודיים, צמחייה טרופית ובעלי חיים רבים שניתן להתקרב אליהם בזמן הביקור באיים.

להכיר את הטבע מקרוב

הטבע באיי סיישל נותר ברובו בראשיתי, ממש כפי שהיה מאז ומעולם. האיים התגלו רק לפני כ-500 שנים בערך, ועד אז לא הייתה בהם כל התיישבות אנושית. במאות השנים האחרונות רק כחלק קטן מכל 115 האיים שמרכיבים את מדינת סיישל יושבו, ולכן נותרו איים רבים שנותרו כמעט נקיים לחלוטין מהתערבות אנושית. 

הטבע הבראשיתי הזה מתאים מאוד למשפחות עם ילדים שרוצות לחשוף אותם למיני צמחייה ובעלי חיים שונים ולגרום להם להעריך את הטבע בצורה עמוקה יותר. באיי סיישל ניתן להגיע לשמורות טבע רבות וייחודיות, הכוללות תופעות ימיות מרהיבות (כמו שפע של מושבות אלמוגים), אוכלוסיות נדירות של עופות, מושבות של אלפי צבי ענק ועוד. זוהי הזדמנות להכיר לילדים את פלאי הטבע והבריאה, וההנאה שלהם מכך יכולה להיות לא פחות עשירה מאשר בכל פארק שעשועים סטנדרטי.

חופים שמתאימים גם למשפחות

אחת מהאטרקציות האהובות ביותר בסיישל היא החופים הקסומים והתכולים שבאיים שבה. החופים מהווים מוקד של שקט ורוגע, ומושכים את מרבית התיירים שמגיעים לאזור. חופים רבים באיים מעוטרים ברקע של סלעי גרניט ועצי דקל וקוקוס רבים, ואווירת גן העדן הטרופי שבהם יכולה להתאים מאוד למשפחות עם ילדים. 

חופשה משפחתית בסיישל יכולה לכלול בילוי ממושך בחופים, מאחר והמים הם חמימים ונעימים לאורך כל ימות השנה וניתן לשלב בהם גם ספורט ימי וצלילות עם שנורקל שילדים בכל הגילאים אוהבים במיוחד.

ספורט ימי לכל המשפחה

מכיוון שהאטרקציה המרכזית באיים היא המים השקטים והרגועים, ישנם מוקדים רבים של ספורט ימי בחופים. הספורט הימי הוא אטרקציה שמשלבת גם אדרנלין וריגוש, ומתאימה לכל המשפחה. פעילות ספורט ימי כמו גלישה, סקי מים או גלישת בננה היא נפוצה מאוד וישנם מלונות רבים שמציעים פעילות כזו במסגרת האירוח בהם. 

הפעילות הספורטיבית האהובה ביותר בסיישל היא צלילה. המים השקטים של האוקיינוס ההודי מלאים ביצורים תת ימיים ססגוניים ובשוניות אלמוגים ייחודיות. ניתן לבצע צלילה עם שנורקל בחופים או צלילה עם חליפה מלאה באתרים רבים באיים. זוהי יכולה להיות הזדמנות עבור ילדים ונוער ללמוד לצלול, ולהפוך את הצלילה לתחביב שימשיך ללוות אותם בחיים גם במקומות אחרים ברחבי העולם או בישראל.

שמורות טבע ייחודיות בסיישל

אטרקציה נוספת שיכולה להתאים לנופש באיי סיישל עם ילדים היא ביקור באחת משמורות הטבע היפהפיות שבאיים. בסיישל ישנן שתי שמורות טבע שהוכרו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו – שמורת הטבע ואלה דה מאי ושמורת אטול אלדברה, שבה חיה אוכלוסייה גדולה של מעל ל-150,000 צבי ענק. תצלום סלפי עם צב ענק יכול להיות בהחלט חוויה אטרקטיבית עבור ילדים, וזאת בנוסף לטבע הפראי והמדהים בפני עצמו. בשמורת ואלה דה מאי גדל עץ קוקוס מיוחד שבלעדי לאיי סיישל ומהווה את אחד מהסמלים הלאומיים של המדינה – עץ שנקרא Coco De Mer (קוקוס מן הים), ומהווה אטרקציה בפני עצמו.  

חופשה משפחתית בסיישל יכולה להיות אטרקציה ייחודית ומהנה עבור מבוגרים וילדים כאחד. למרות שהאטרקציות בסיישל הן שונות מעט מאטרקציות שמאפיינות טיול באירופה או בארה"ב, הביקור בסיישל הוא הזדמנות להתרשם מטבע בראשיתי וייחודי שלא ניתן לראות בהרבה מקומות אחרים בעולם. לכן, גם ילדים ונוער יכולים ליהנות מהביקור בסיישל, מהטבע שבאיים וממגוון הפעילויות הימיות שניתן לעשות בהם.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!