חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניות & שופינג & שווקים בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

שופינג בסיישל ומטבע מקומי - האם סיישל זולה?

קניות באיי סיישל יאפשרו לכם ליהנות ממגוון פריטים ושיווקים ייחודיים באווירה טרופית, אך גם משופינג מערבי מוכר עם מותגים במחירים הוגנים בחלקם.
חשוב לזכור, הביקוש לתיירות ברפובליקה של סיישל הוא גבוה וכך גם חלק מהמחירים (שופינג,מסעדות ומלונות), בחלק מהחניות ניתן למצוא פריטים שווים אך יקרים יחסית.
קניות בסיישל יוכלו להתחיל או להסתיים בשדה התעופה שיציע לכם מזכרות רבות מטיול טרופי באיי סיישל.

למרות הביקוש הרב לאיי סיישל, באיים לא תמצאו קניונים גדולים בדומה לחופשות רבות בחו"ל, אך אם אתם רוצים לעשות שופינג באיי סיישל, יש לכם מספיק מקומות בהם תוכלו לקנות פריטים רבים ומגוונים שיפוצצו לכם את המזוודות (במיוחד באי המרכזי מאהה).
מתחמי הקניות העיקריים נמצאים בבירת איי סיישל ויקטוריה, בה תוכלו למצוא את Sir Selwyn Clarke Market, השוק של ויקטוריה, עם דוכני מאכלים ומשקאות טרופיים, מזכרות ופריטים מקומיים ואפשרויות נוספות לשופינג סיישלי.
השוק של ויקטוריה קטן אך ייחודי ומאפשר לכם חווית קניות מקומית.

אזור נוסף לקניות הוא כפר האמנים של מאהה, אזור המאפשר לכם לרכוש מזכרות ופריטים עבודת יד, פרטי אומנות, שמנים ובשמים ייחודים למקום, תה ותבלינים איכותיים.
בשונה מאזורי קניות בעולם, שופינג בסיישל יאפשר לכם לא פעם גם אטרקציות ופעילויות שיעבירו לכם את הזמן בכיף, כך למשל, בכפר האמנים יציעו לכם סדנאות יצירה ובישול מקומי.
מה כדאי לקנות בסיישל? ציורים מקומיים, שמנים מיוחדים וקוקו דה מר (לשימוש במקום).

אם אתם מחפשים יעד תיירותי שהאטרקציה המרכזית בו היא עריכת מסעות שופינג סוערים, סיישל היא כנראה לא היעד המתאים עבורכם. סיישל לא מציעה קניוני ענק ורחובות מלאים בחנויות יוקרה, אך היא כן מציעה חופי ים קסומים, והרבה טבע ושלווה. 

איי סיישל הם אמנם לא גן עדן לשופינג, אך הם נותנים תחושה של גן עדן אמתי מכל שאר הבחינות. יש בהם מלונות יוקרה מפנקים, שמורות טבע מדהימות וחופים יפהפיים שרק יגרמו לכם לרצות לרבוץ בהם לנצח. 

סיישל היא יעד מדהים ויפהפה, כך שבהחלט ניתן להשאיר את ביצוע מסעות השופינג ליעדים מתאימים אחרים בעולם. למרבה המזל, לסיישל יש המון מה להציע מבחינות אחרות, ולכן חיסרון זה אינו מורגש כל כך בזמן הטיול. 

למרות זאת, ניתן למצוא כמה מקומות בסיישל שבהם ניתן לעשות קניות. זהו אמנם לא מאפיין עיקרי של חופשה בה, אך התיירים העקשנים שיהיו מוכנים להחמיץ יום טיול בין האיים היפים כדי לחפש מקומות לערוך בהם שופינג – יוכלו לעשות זאת, ובזול!

אין מרכזי קניות גדולים כמו קניונים בסיישל, ואין מה לעשות כל כך בויקטוריה זה בעיקר להסתובב קצת בשוק ואיזה כמה מסעדות שנסגרות בערב מוקדם ולכן הן רלוונטיות בעיקר לצהריים.

מרכזי קניות בסיישל - השוק של ויקטוריה

שוק סליון סליון-קלארקה - Sir Selwyn Clarke Market

כניסה לשוק ויקטוריה סיישל
כניסה לשוק ויקטוריה סיישל

המקום העיקרי בו מומלץ לעשות שופינג בסיישל הוא השוק של עיר הבירה ויקטוריה. מדובר בעיר קטנה ביותר, אך סימפטית מאוד, והיא המרכז האורבני של מדינת האיים. השוק של ויקטוריה נקרא סיר סלווין קלארק והוא פתוח מדי יום בין תשע בבוקר לשעות הצהריים המאוחרות. 

השוק מלא בדוכנים ססגוניים עם תוצרת מקומית מובחרת. תוכלו למצוא בו מוצרי מזון כמו דגים ופירות ים, פירות טרופיים וירקות מקומיים ושלל מאכלים שאופייניים למקום. בנוסף לכך, תוכלו למצוא בשוק של ויקטוריה מגוון גדול של מזכרות ופריטי לבוש, יצירות של אמנים מקומיים ואפילו תכשיטים מיוחדים שעשויים מפנינים או צדפות. 

בעיר עצמה ישנן גם כמה חנויות נוספות שמשמשות את בני המקום, ומומלץ להקדיש לפחות חצי יום לסיור בעיר הכולל ביקור בחנויות האלו ובמוקדי העניין הנוספים שהעיר מציעה (כמו המוזיאונים שעוסקים בטבע ובהיסטוריה, למשל).

כפר האומנים דומן דה ואל דה פרה

Domaine de Val des Prés - Craft Village

כפר האומנים בסיישל
כפר האומנים בסיישל

בקרבת השוק של ויקטוריה הוקם כפר אמנים בשם דומן דה ואל דה פרה. בכפר האמנים ישנן כמה גלריות שבהן ניתן להתרשם מיצירות של אמנים מקומיים וגם בינלאומיים. בנוסף לכך, מתקיימות מדי יום בכפר סדנאות רבות שמיועדות בעיקר לתיירים. בסדנאות תוכלו ללמוד על הבישול הקריאולי המקומי או ליצור תכשיטים ייחודיים. אוהבי השופינג ימצאו לא מעט פריטים מעניינים שניתן לקנות בכפר, והדבר יכול לפצות על העובדה ששופינג הוא לא אחת מנקודות החוזקה של סיישל.

האם סיישל זולה?

באיי סיישל המטבע המקומי הוא רופי סיישלי. רופי סיישלי אחד שווה כיום בערך 19 אגורות של שקל חדש. דולר אחד שווה כ-18 רופי סיישלי. 

סיישל עצמה לא זולה כל כך. מחירי המלונות באיים הם די יקרים, וכך גם המחייה בעיר עבור תיירים. אמנם מדובר במדינה לא חזקה כל כך מבחינה כלכלית, אך שפע התיירים שמגיעים לאיים מדי שנה גורם לכך שהמחירים עבור המטיילים הם די יקרים. 

על פי הערכות של מטיילים וותיקים שביקרו כבר כמה פעמים בסיישל, יש לקחת בחשבון כי הוצאה יומית ממוצעת לזוג תהיה מעל 100 יורו. זאת מבלי לקחת בחשבון את עלות הטיסות ומקומות הלינה – שהם מפוארים ברובם ולכן עולים לא מעט. 

מבחינת כסף בסיישל, מדינה זו היא לא יעד זול. אם אתם מחפשים יעד זול במיוחד לחופשה הבאה שלכם, כנראה שסיישל היא לא היעד המתאים. יחד עם זאת, ניתן למצוא מעט מקומות שבהם ניתן לערוך קניות די בזול, כמו השוק הססגוני של העיר ויקטוריה. יש באיי סיישל אטרקציות יפות רבות, אך עריכת שופינג בסיישל היא לא אחת מהן. את השופינג ניתן להחליף בקלות בבילוי בחופים ובטבע, והאיים של סיישל מצטיינים מאוד באטרקציות אלה, כך שהכמיהה לשופינג יכולה להישכח בקלות.

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!