חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות עדכניות למטייל בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

מספר המלצות עדכניות למבקרים בסיישל (חזרנו לפני יומיים משבועיים באיים):
* תהנו מכל רגע , הגן עדן הזה חולף מהר.
 סיישל זאת חופשה חלומית של בטן גב, חופים צלילות/שנורקלים ואנשים מדהימים- ללא מחלות חיסונים (מתאים להריוניות)
במידה ואת רוצה יותר חיי לילה – טוסי לתאילנד עם מסיבות.
אם אין לך דאגת הריון- יש לך אפשרות גם לזנזיבר.
אם יש לך יותר זמן אז יש לך גם אפשרות למקסיקו שם יש גם חיי לילה וגם חופים מטורפים.
אם את רוצה לשלב טרקים- יש לך אפשרות סרי-לנקה.
בקיצור העולם גדול 🙂 תלוי איזה חופשה את רוצה (בטן גב/מסיבות/טרקים/ערים גדולות) ולכמה זמן.
 
7 לילות Savoy ועוד מספר לילות ב Le Nautique בלה-דיג ובמלון Le Duc בפרסלין. כולם מעולים רמה גבוהה! ממליץ לקחת מלון באיזור חוף Beau Vallon במאהה , אנחנו מאד נהננו מהשבוע שהינו במלון סבוי השווה. כמו כן הייתי בודק את הילטון שנמצא קרוב ואם רוצים בזול יותר אז ממליץ על מלון קורל coral ששיך לבעלי סבוי ולכן למתארחים בו יש כניסה לבריכה ולספא וחדר הכושר של סבוי השכן. Le-Nautique נמצא ממש על החוף. החופים היותר כיפים לשחיה ושנורקלים נמצאים מרחק רכיבת אופניים.
– מסעדות מומלצות במאהה: Mahek ההודית המעולה, פיצה Baobab, בראנצ׳ יום א׳ במסעדת La Plagne, סושי ב Seychima של מלון H, ערב אוכל ונרגילה כשיש הופעה חיה ה Gecko שצמוד לסבוי, בעדן איילנד אפשר לדגום את Maharajas (אוכל טוב, שירות פחות, יוקרתית..), Bravo caffe, chatterbox. בויקטוריה במרכז העיר: News Caffe והמסעדה של השוק. שמענו גם שהמסעדה של טקמקה בדרום האי מעולה (La Grand Maison, גורמה) והסושי של הקזינו ב four seasons.
– הקפה בסיישל ׳חצי-כח׳ והסיבה היא שהחלב עמיד. המקום היחיד להשיג חלב רגיל טרי שמיובא מצרפת: סופר STC הגדול. כ- 40 רופי.
– אתרי חובה במאהה: המפל והחופים של Constant Ephelia, החוף של Four seasons, סיור במזקקות Takamaka מומלץ בחום (כולל טעימות), טרק קופליה (למטיבי לכת, שעתיים הליכה), תצפית Mission lodge, טרק של כשעה הליכה (וחזרה בסירה) ל Anse Major. את החוף המערבי של מאהה ובכלל זה אתר היסטורי ויש שם הסברים כתובים דקה הליכה מהחניון , הגענו עם waze הכביש לשם גם מדהים ובסופו מגיעים למלון Constant Ephelia עם המפל מים והחופים היפיפיים. ובחזור קחו את הכביש השני שעובר בתצפית שנקראת La Misere שצופה על האי עדן והחוף המזרחי. מומלץ ליום מעונן חלקית עד בהיר
כמובן השוק של ויקטוריה וחנויות המזכרות (בקומה השניה), כיכר השעון והאיזור לרכישת מזכרות (למרות שגם בדיוטיפרי של סיישל היו מתנות ומזכרות מצוינות במחיר טוב) ושוק יום ד׳ Bazar Labrin. שמענו גם על יום שיט ושנורקלים לאיי St. Anne שמומלץ למי שלא מבקר בפרסלין/לה-דיג.

לה דיג: תמיד אפשר יותר באי הקסום הזה…כמו בקיבוץ כולם על אופניים. מה שאתם יכולים לעשות זה לשון בלה-דיג נאמר 5-6 לילות ולעבור יום אחד לטיול יום לפרסלין שיכלול את אנסה לציו ונאמר אי הצבים – לה דיג עצמה מאד שקטה ורגועה ומאד אהבנו את הוויב במקום. מומלץ לעשות שיט שנורקלים / צלילות לאיי האחיות וקוקו (חצי יום 55 יורו לאדם) ואת היום טיול לאנסה מרון עם אחד המדריכים (יום ארוך ומאתגר אבל מדהים). חוץ מזה רק להתפנן על החופים היפים, לרכב על אופניים ולהנות ממסעדות טובות באי.

לא לותר על לה-דיג!! חוף של Anse Source D'argent פצצה! בחופים הצפוניים מסתובבים צבי ענק. לא לותר על שייק בדוכן האחרון בחוף הצפוני! עוד מלון Le Domaine de L'Orangeraie Resort & Spa מלון פצצה, בריכה על החוף, שירות ברמה גבוהה.

רק ארוחת בוקר. ארוחת ערב ממליץ בחום לאכול קרוב במסעדת
Le Repaire האיטלקית המצוינת. פרסלין סיפור אחר, הייתי מוותר על לישון שם ורק עובר מלה דיג לטיול יום. מאד מאד שקט בפרסלין בלילה והמסעדות לא להיט ושם כן חצי פנסיון
– המסעדה האיטלקית המעולה Le Repaire, המסעדה של Le Nautique, צהריים takeaway ליד הנמל ב Mi Mum , לקחת פיצה מ Gregories, ושמענו שגם Chez Julz שבצד השני של האי מעולה ושיש ארוחת בופה מול נוף מדהים במסעדה שבקצה ההר בשם BelView ויש להזמין לשם הסעה מראש.
– אתרי חובה: כמובן חוף Source D’argent , חוף Anse Patates ו Anse Severe וברי המיצים שליד שניתן להאכיל בו את הצבים. שיט שנורקלים-צלילה לאיי האחיות, ולמטיבי לכת בלבד: טיול יומי מודרך ל Anse Marron (ממליץ על רוברט מ Sunny trail). או לחלופין הקיאקים השקופים Crystal water בחוף המפורסם.
 
פרסלין:
– בכלליות המסעדות המקומיות נראו לא להיט… לכן מומלץ לאכול בעיקר בבתי מלון. מקומות אליהם כן חזרנו מספר פעמים: ליד המעבורת Caffe No.1 האיכותי- ארוחה קלה לבוקר/ צהריים. ב Cote D’or מצאנו את Caffe De Arts היוקרתי ששיך למלון La Duc ובערב הבר שמעליו Chill-out עם אוכל מצוין ואוירה שמחה.
St Pierre מסעדת החוף של מלון Paradise Sun
במיוחד בצהריים (על חוף מדהים!) ושמענו גם על בוקר / צהריים בצד השני של האי ב WholeFood וסושי ב Takamaka beach bar של מלון למוריה.
– אתרי חובה: אי הצבים כמובן ושנורקל בחזור ב st. Pierre למי שלא עשה בלה-דיג. שמורות הקוקוסים, שמענו שיש שמורה מקבילה שעולה שליש מחיר בשם Fond Ferdinand. אנחנו העדפנו לבלות את היום בחוף המדהים Anse Lazio. להביא שנורקל ומסיכה כי במרכז החוף יש חתולי ים עמוק בחול… שמענו גם שחוף Anse Georgette שווה ביקור שיש לתאם מראש מול מלון למוריה הצמוד.

 
לא צריך להתחסן. סיישל מדינה נקיה ברמה אירופאית. בעצם אולי לישראל צריך חיסון
תהנו המון! סיישל מדינה קסומה ביותר ובקרוב נטוס אליה שוב, אמן 🙂
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!