חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פברואר – מרץ בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לטוס אל איי סיישל בסוף פברואר תחילת מרץ? יש סיכום טיול מושלם לאיי סיישל כולל אטרקציות, מלונות, העברות,חופים ועוד! מאת Meital Schirelman! 
לקח לי זמן להוסיף את החוויה שלנו מסיישל כי חזרנו לארץ ביום שהתחיל כל הבלאגן קורונה ונורא התבאסתי לכתוב פוסט כזה. כעת שניתן אישור לישראלים להגיע לאיי סיישל – הגן עדן! אשמח לשתף אתכם בחופשה שלנו.
היינו בסיישל מסוף פברואר עד תחילת מרץ. כל המלונות הוזמנו מראש והשכרת רכב רק לאי מאהה. בפרלין רצינו בדיעבד גם להיות עם רכב ואם היינו מזמינים מראש היתה לנו אפשרות לזמינות גבוהה יותר וגם מחיר נמוך יותר. אוכל – לא להגיע עם ציפיות גבוהות מידי.
>>>במאהה היינו 4 לילות. לנו במלון Carana Beach. ממליצה בחום, יקר יחסית אבל שווה המיקום פשוט מושלם, יש להם חוף פרטי, ספא ומסאג'ים מעולים. ניתן להוסיף בריכה פרטית לחדר אבל לדעתי מיותר כי יש הרבה דברים לעשות אז לא נמצאים כל הזמן בחדר. סגרנו רק ארוחת בוקר.
מקומות וסיורים מומלצים:
– מסלול Trois Feres trail, טיילנו לבד, מסלול מאוד יפה מאוד ולא קשה במיוחד. בסופו מגיעים לפסגה שמשקיפה על כל ויקטוריה והיערות שמסביב.
– מפלים- 50 רופי.
– excursion 1- reef safari
של חברת mason's, כולל שיט לאי שהוא שמורת טבע Sainte Anna Marine park, עצירה לשנורקל וברביקיו. שמורת טבע של צבי יבשה ענקיים, מדריכים תותחים, מסבירים על האי וההיסטוריה שלו. כדאי לקנות את הקרוז יום מראש, כי הם מזמינים אוטובוס למלון לאיסוף התיירים. 3400 רופי לזוג.
– גן בוטני בויקטוריה. עשינו ביום גשום עם מטריות – היה ממש אחלה. 200 רופי לזוג.
>>>מעבר לפרלין היה במעבורת. יש לי מחלת ים קשה ואותו יום פשוט נהרס לי בגלל המעבורת. ממליצה לקחת טיסה זה לא כזה הבדל במחיר.
בפרלין היינו 5 לילות. לנו במלון La Duc, יחס אישי מעולה והצוות נתן לנו הרבה המלצות. לדעתי, מספיק גם 2-3 לילות, סתם התפנקנו בעוד. סגרנו חצי פנסיון.
מה עשינו מסביב:
– קרוז נוסף, הפעם לאיים שצמודים לפרלין: Curieuse, St-Piere. לקחנו דרך חברה שהמליצו לנו במלון (לא מצליחה להיזכר בשם). 190 יורו לזוג. כולל ברביקיו וציוד שנורקל. בברביקיו היה רק חזיר ודגים אז ביקשתי מראש עוף והם הסכימו להכין.
באי Curieuse יש אפשרות לעשות מסלול הליכה לחוף מבודד ובתולי (אחד היפים שראינו) כשבדרך יש תצפית ממש יפה על כל האי. St-Piere אי קטן ממש שפשוט עושים מסביבו שנורקל. מהמם ברמות!!!
– Anse Georgette-
חוף שהכניסה אליו דרך מלון וצריך להזמין מקום מראש וגם אחרי שהזמנתם יש ללכת חצי שעה עד שמגיעים לחוף. לא שווה את המאמץ יש מלא חופים יפים באי, המאמץ גדול מידי.
– Anse Lazio-
חוף מעולה, להגיע עם שנורקל!! ראינו צב ים!
– Anse Boudin-
חוף ממש יפה ליד מלון Raffles. ליד יש צבי ענק יבשתיים.
– Vallée de Mai
מסלול מאוד יפה, יש שם תוכים שחורים, חיה מאוד נדירה ויפה. הכניסה אליו חינמית כי היא חיצונית לפארק.
>>>מעבר לאי לה דיג היה במעבורת, אין דרך אחרת, שיט קצר של 15 דקות.
בלה דיג היינו 3 לילות בחדר בוילה, כדי לחסוך עלויות, הלינה היתה פחות נעימה כאן. האי הזה פשוט מהמם. כל חוף יותר יפה מהקודם וככל שמתקדמים מגלים כמה יופי יש במקום הזה. ניתן להתנייד באי עם אופניים או מוניות שהן קלנועיות גדולות. מבחינת אוכל אני זוכרת שהיתה בעיית מקום במסעדות, אז כדאי לשמור מקום מראש או לסגור לינה שכלולה עם אוכל.
חופים ומסלולים המאוד מומלצים:
– ג'רארד מדריך טיולים באי לה דיג (+248-2535447), עשינו איתו מסלול הליכה מגניב (לא משהו שאפשר לעשות בלי מדריך) מ Anse Grand עד Anse Source D’Argent דרך כל החופים והיערות, 8 שעות והיה ממש כיף. 40 יורו לאדם. כלל ארוחת צהריים קלה שהוא מכין באחת ההפסקות. מומלץ לקבוע איתו מראש. חוויה מדהימה עם החופים הכי יפים שהיינו בהם.
– Anse Source D’Argent –
חוף בסדר, לא עפתי ביחס לחופים האחרים שהיינו בהם. החוף נמצא בשמורת טבע שעולה כניסה לפארק אסטט, 235.75 רופי לזוג.
– רכבנו באופניים לחוף Grand Anse Beach, השארנו את האופניים בחוץ בלי מנעול ואף אחד לא גונב, המשכנו ברגל לחוף הבא Petite Anse ואז Anse Cocos. כל חוף יותר יפה מהקודם לו. לבוא עם נעליים נוחות המעבר מאי לאי קשוח עם כפכפים.
>>>בסיום הטיול: חזור מלה דיג לפרלין במעבורת ואז טיסה קצרה מפרלין למאהה.
**עריכה: נהג מונית בפרלין
franky – ⁦+248 2 510 463⁩
במאהה חיכינו בשדה תעופה כבר לטיסה לאדיס אבבה ואז חזור לארץ 😭
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!