חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול סיישל 10 ימים

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

היי, מסיימים 10 לילות של חופשה חלומית בגן עדן שנקרא סיישל. נהננו ברמות על. חצי חופשה משפחתית מורחבת 3 דורות וחצי שני עם חברים.

היינו בקמפינסקי, ריזורט מעולה ותמורה מעולה ל 340 יורו לחצי פנסיון לזוג או כ 400 ל 3. מומלץ. ילדים עד 12 אוכלים בחינם בצהריים מתפריט ילדים גדול כולל קינוחים. מעל 12 חצי מחיר. שווה.
הטיפוס מעל הריזורט של חצי שעה לתצפית חובה רצוי בבוקר. סיור יום באנסה רויאל כולל שנירקול, תצפית mission lodge יפה, הגנים הבוטאניים בסדר והעיר ויקטוריה מיותרת לא להתקרב. המלון בתפוסה מלאה עם ישראלים אבל לא מורגש למעט שעות השיא בארוחות. הכל גדול ומפנק ויש מקום לכולם. צהריים במריה רוק קפה צפונית 15 דקות הליכה עם פלטת בשרים ודגים על אבן חמה מומלץ. בריזורט מחלקים מים חופשי בחדרים ובארוחות ברובן נחמד.

אפיליה- 500 יורו ל 3 בחדר חצי פנסיון. גם פה מלא ישראלים אבל לא מורגש מלון בתפוסה מלאה. מסעדות מעולות כולן. חופים מקסימים הדרומי והצפוני. שנירקלנו המון בצפוני בצד השמאלי ליד האלמוגים יש דגים. קייקים סאפים וציוד שנירקול חינם שווה. החסרונות זה וויפיי חלש ומרחק גדול מידי בין הדרומי לצפוני. אבל סהכ ריזורט מעולה. ארוחות ילדים 30 שקל.

שיא הטיול בסיישל היה 3 לילות בלה דיג! מומלץ כמה שיותר לילות בלה דיג. לקחנו שייט פרטי לאי האחיות ולאי קוקו שהוא נטוש ומהמם במיוחד. באי האחיות שנירקול מדהים שחיה עם צבי ים, מנטה ריי ועוד. אופניים וברגל בלה דיג בין החופים פשוט מושלם. ישנו בלה ריפייר 330 יורו ללילה עם א. בוקר היה נהדר. כמה שיותר זמן בלה דיג יותר טוב.

טיסות עם אלעל כמובן. ב 787 הדרימליינר החדש. המטוס הכי טוב בסדר גודל בקו לסיישל, צוות מעולה, ארוחה מלאה, סרטים עם מסכים בכל מושב. שלמות.
שוב היה חלום וגן עדן אמיתי. מומלץ!!!

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!