חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האי העגול בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

הכירו את האי העגול - Round Island

האי העגול (Round Island איי סיישל) – אטרקציות של ים, חי וטבע עם מלון יוקרתי אחד בלבד! האי העגול בסיישל, שמורת הטבע מהקטנות בעולם, אסור לפספס!

האי העגול בסיישל, כשמו כן הוא – אי עגול, קטנטן ומקסים. זהו אחד משני איים עגולים בסיישל – השני נמצא קרוב לפרסלין – אבל העיקרי והמעניין שביניהם. האי הפרטי התחדש ממש בשנים האחרונות, אחרי זמן רב בו היה סגור לקהל. נוסף כל כך, מיקומו המצוין בלב שמורת טבע, מהגדולות והמרשימות בעולם, הופכות את הביקור בו למומלץ ביותר.

האי העגול – אטרקציות של ים, חי וטבע

 כשמחפשים בגוגל "האי העגול" המלצות רבות נוגעות לסביבה בה האי מצוי. זהו האי הקטן ביותר בפארק הלאומי סנט אן מרין, הפארק הימי המרשים והגדול ביותר באוקיינוס ההודי. רבות נכתב כבר על הפארק, המכיל בתוכו את העושר של בעלי חיים ימיים ושם סוגי אלמוגים נדירים הגדול ביותר באזור כולו. מיקומו של האי לא מאכזב, מהבחינה הזו. אפשר לראות כאן צבי ים ירוקים, שוניות אלמוגים עם אלמוגים נדירים וססגוניים במיוחד (חלקם שחורים!), צלופחים, דגי פרפר, ובערך כל דג שאפשר להעלות על הדעת.

אז מה יש לעשות באי העגול? מה מיוחד דווקא בו? האי העגול הוא אי בבעלות פרטית, השייך למשפחת סייצ'לואה, משפחה עשירה בעלת שורשים הודיים. המשפחה החליטה להקים באי אתר נופש, יוקרתי ומפואר במיוחד. בסוף שנת 2013 הושק המלון, המציע לאורחיו חוויה של פרטיות מדהימה – הוא מכיל בסך הכל עשר ווילות ויחידות אירוח – בתוך טבע מדהים. בעת הגאות, רוב שולי האי נוטים להיות מסולעים, ומספר החופים קטן. אולם עם בוא השפל, החופים הלבנים והיפים נחשפים במלוא הדרם.

אתר הנופש של האי

אל תצפו לעשרות מלונות באי העגול, אלא רק מלון אחד ויחיד. הסיבה לכך היא גם שאין מקום על אי קטן כל כך למספר מלונות נפרדים, וגם מאשר שבעלי האי החליטו לשמור על המקום שקט, וברמת אירוח חסרת פשרות.

מלון היוקרה שפועל על האי הוא אתר הנופש JA אנשטנטד איילנד סיישל (JA Enchanted Island Seychelles). לפי שמו של המלון, האי נקרא האי הקסום – והוא אכן קסום. הנוף והתפאורה פה כל כך יפים, שהמלון החל להציע חבילות חתונה עבור הרבים שביקשו להתחתן באי. החוויה שמציע המלון לאורחיו היא בלתי נשכחת. זהו מלון חמישה כוכבים, מהמפוארים והיוקרתיים בסיישל. המלון מציע יחידת אירוח פרטית ונפרדת לכל אורח. כל יחידה כוללת בריכה פרטית עם שפת אינסוף, מרפסת, נוף לאוקיינוס ובידוד מוחלט. יש כאן, כמובן, גם מרכז בריאות וכושר, ספא המציע גם עיסויים מומלצים, טרקלין ובר. בביתן היוגה האורחים מוזמנים ליהנות מכושר מרגיע בנוף עוצר נשימה, של ג'ונגל מעורב באוקיינוס אינסופי.

ציון המלון היחיד והמפואר באי העגול הינו 9.2 בבוקינג – לחצו כאן למעבר לדף המלון!

מבחינת חוויות, המלון מציע לאורחיו אביזרים להנאה מהטבע של האי. ציוד לשנורקלינג, קיאקים, סיורים לאיים אחרים בסיישל, וכן שירותי הסעות לאי מאהה המרכזי. מסעדת המלון היא מסעדה בינלאומית עם השפעות קריאוליות, המציעות מנות בניחוח מקומי ואפריקאי.

המלון מציע את שירותיו של משרת אישי לכל האורחים, אשר ישמח לעמוד לרשותך. המשרת האישי יוכל לדאוג לכל מה שצריך, לסייע בארגון סיורים מומלצים לאיים מעניינים נוספים, להמליץ על אטרקציות שלא כדאי לפספס באזור, וכן לתכנן ביקור בפארק סנט אן מרין.

האי העגול – שמורת הטבע מהקטנות בעולם, ברמה בלתי מתפשרת

האי מציע למבקרים בו שילוב נהדר בין טבע, אותנטיות, נוף וחי – לבין יוקרה ופאר. המלון, על חמשת כוכביו ועל עיצובו המפואר, מספק תחושה טבעית ונעימה, המשתלבת היטב עם כל הטבע שמסביב. רהיטי העץ המעוצבים משתלבים באופן מושלם עם הנוף הירוק הנשקף מהחלון. כל מה שנותר לעשות הוא פשוט להגיע לכאן, להתרווח וליהנות.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!