חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איי סיישל: איך עוברים מאי לאי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

אחת השאלות שעולה בראש של ישראלים שטסים לסיישל בפעם הראשונה או אפילו בפעם השנייה כדי לבקר באיים נוספים בסיישל: איך עוברים בין אי לאי?
כדי שתקראו את הטיפים הבאים כדי שלא תתקעו.

אז איך מגיעים לאי פרלין? יש לך שלוש אופציות:: מעבורת, טיסה במטוס קטן (טיסה פנימית) ומסוק. מעבורת לוקחת כשעה. אבל השייט לא תמיד נעים. אנשים מדווחים על הקאות ובחילות רבות. טיסת פנים עולה סביב 120 יורו לאדם ולוקחת כרגע שנה – עשרים דקות והיא האופציה הכי נוחה כנראה. מסוק עולה כ- 1000 יורו. חוויה מגניבה אבל יקרה בטירוף
אחד הטיפים המומלצים ביותר בסיישל הוא לבקר באיים נוספים מלבד האי מאהה, שני איים מבוקשים ומעניינים נוספים הם פרלין ולה דיג.
לאחר שנחתתם במאהה וטיילתם במקומות השווים (ניתן גם להתחיל באיים ולסיים במאהה), תוכלו לנוע הלוך וחזור אל ומהאי פרלין באמצעות ספינות קטנות/יאכטות של Cat Cocos  (המרינה במאהה בסמוך לקזינו ומגרש המשחקים) או דרך Cat Rose  (המרינה בפרלין בסמוך לתחנת מוניות, סוכנות השכרת הרחב ומלון Le Port).
עלות כל נסיעה היא 45-50 יורו (מקום בסיפון העליון יעלה לכם כ 5 יורו נוספים) זמן הגעה לפחות כחצי שעה לפני (נסיעה בין האיים כ 55 דקות). אין צורך להדפיס את הכרטיסים, ניתן להציג אותם בסמארטפונים שלכם.
אם אתם מעוניינים לבקר בזמן קצר באי הקטן והמתוייר לה דיג, עלות הכרטיס ממאהה ללה דיג זהה תאריך לכם את השיט בקצת יותר מ 10 דקות נוספות.
אם אתם יותר מפונקים, תוכלו לטוס בין האיים דרך אייר סיישל במחיר של עד 300 יורו לטיסות הלוך חזור, חברת התעופה הלאומית של איי סיישל והיא מפעילה טיסות פנימיות.
רוצים להרגיש VIP? יש לכם את האפשרות הכלכלית? לסיישל מגיעים גם תיירים ממעמד סוציואקונומי גבוה במיוחד ומשתמשים בשירותי מסוק פרטי שעלותו ממאהה לכל כיוון 1300 יורו ל 4 אנשים ומסוק ללה לדיג  ייקר לכם את הטיסה בעוד 600 יורו.

תזמון ותכנון יחסכו לכם זמן רב, בדקו את זמן הנסיעה או הטיסה ממאהה אל שאר האיים, תנועת האוויר והים בין איי סיישל תאלץ אתכם להמתין ליום שלמחרת.

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!