חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות בסיישל – המלצות אמיתיות

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לינה באיי סיישל היא לא עוד לינה טרופית באי, בסיישל תוכלו למצוא מספר מלונות המדרוגים גבוה מאוד בעולם, בתי מלון מרשתות המלונאות הגדולות בעולם וכן מלונות אווירה טובים וקטנים שיאפשרו לכם ליהנות מהשהות ולחתור לטיול באי הנבחר או במספר איי סיישל.

לא מדובר בהגזמה, מלונות רבים בסיישל יזכירו לכם חופשה חלומית מסרט הכולל מלון בעיצוב מושקע, בצמוד לחופים הטרופיים המשגעים של סיישל.
אחד המלונות המבוקשים בסיישל הוא Coco De Mer Hotel And Black Parrot (באי פרלין), המלון מכיל בתוכו את כל המאפיינים שהופכים את סיישל לביקוש תיירותי גבוה: חוף צמוד בצבע טורקיז, אווירה טרופית עם עצי דקל, 2 ברכות, חדר אוכל רחב עם מגוון מאכלים, ספורט ימי, חדרים נקיים ומסודרים, שירות אדיב (נפוץ מאוד בתרבות הסיישלית) והיענות גבוהה של ההנהלה לדרישות ובקשות בקרב אורחי המלון (סיוע בנהגים, השכרות, שינויי טיסות פנים ועוד) 

מלון מפתיע נוסף הוא Le Repaire Boutique Hotel‬ (באי לה דיג), מפתיע איך מלון אדיב ומסודר כל כך נמצא באי שמקורו הוא כפר דייגים. במלון אוכל מפנק ואיכותי (במיוחד ארוחת הבוקר), חדרים גדולים, צמוד לחוף ואפילו מבין חלק מדרישות כשרות שונות.

מלון נוסף מתוך רשת הילטון Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa (באי מאהה), חדרים מפנקים, אוכל בשפע המתאים מאוד לדרישות הקהל הישראלי (השירות בחדר האוכל עלול להיות איטי יותר מהזמן הממוצע), מספר חופים נדירים ביופים עם השכרת ציוד לשנורקל ללא עלות, ספא מרגיע ואווירה טרופית איכותית שהופכת את המלון למבוקש מאוד.

4.9/5 - (12 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!