Search
Close this search box.

10 החופים היפים ביותר בלה דיג, סיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

חופים בלה דיג, סיישל ממש כמו להגיע לגן עדן

אם אתם רוצים להגיע לגן עדן עוד בעודכם בחיים, אתם חייבים להגיע לאי לה דיג באיי סיישל הידועים ביופיים יוצא הדופן, המדינה בנויה ממאה וחמש עשרה איים שונים אשר רק חלק מועט מהם מאוכלס על ידי אדם, משהו כמו שלושים ושלושה איים. מה שבאמת מייחד את איי סיישל אלה הם החופים המרהיבים המקיפים את האיים, תוכלו למצוא חופים עם חול לבן שמיים תכולים ובהירים ומים בצבע טורקיז מיוחד.

אתם יכולים למצוא אינספור חופים בסיישל ובטח שמעתם מסיפורים של חברים או סתם מכרים אשר כבר ביקורו באיים כך שכבר תפתחו ציפיות ממש גדולות להגיע לחוף גן העדן המובטח.

אז יש חופים יפים בלה דיג?? סתםםם ברור שכן!

החופים בסיישל נחשבים ליפים בעולם ואם זאת ניסינו למצוא את היפה ביותר, קשה לקבוע איזה חוף הכי יפה בסיישל  או איזה חוף הכי מומלץ בסיישל בעיקר בשל העובדה שזהו עניין של טעם, וכמובן מה אתם מחפשים למצוא בחוף יש הבדל בדרישות של זוג רומנטי אל מול משפחה עם ילדים. מה שבטוח זה שיש המון חופים יפים בסיישל, אתם רק צריכים להגיע וליהנות מגן עדן עליי אדמות.

חופים בלה דיג - הצד המערבי

באי לה דיג שבסיישל יש חופים רבים טובים, לכל חוף יש את האופי שלו ואפשרויות שונות בסמוך לחוף או מסעדות קרובות לחוף.
החופים של לה דיג מושכים תיירים מכל העולם הנהנים מגן עדן אקזוטי.
חופים רבים פזורים בחלק המזרחי ובחלק המערבי של לה דיג, לכל חלק באי יש את הצורה שלו ואת התקופה בשנה המתאימה.
בלה דיג ניתן לעשות טיול סובב חופים וליהנות מהשפע הרב שיש לאי הקטן להציע.

בחלקה המערבי של לה דיג תוכלו למצוא מספר חופים מומלצים, הגעה לחופים מומלצת בין חודשי נובמבר למרץ.
אחד החופים המבוקשים בלה דיג הוא Anse Source D'Argent‬, חוף עוצר נשימה ובו סלעי גרניט הנמצא בשמורה והכניסה אליו תצריך מכם 110-120 רופי.
למקום ניתן להגיע ולהיכנס עם אופניים (אחרת תצרכו ללכת קצת ברגל), בחוף אפשרות לקייקים בתשלום וכן דוכן לשייקים.
אל המקום מומלץ להגיע החל משעות הצהריים כדי להימנע מהשפל.
בשמורה תוכלו לקנות חנויות מזכרות, אומנות וכן בסמוך סלע עם צבים גדולים.
ברים ומסעדות סמוכות: Fruita Cabana Bar, Old Pier Cafe, Mimi's Cafe.

חוף מומלץ נוסף הוא Anse Severe   .חוף חינמי המתאים לטיולי חוף רומנטיים, כניסה למים רדודים יחסית עם אפשרות לשנורקלים
החוף לבן, נקי ונעים ובימים חמים המים נעימים מאוד.
תיירים המגיעים לחוף עוצרים בדוכן השייקים.
ברים ומסעדות סמוכות: Mi Mum's Takeaway, Combava, Takamaka cafe.

חופים בלה דיג - הצד המזרחי

קשה שלא ליהנות ממספר חופים בביקור בסיישל ובמיוחד כשמבקרים באי לה-דיג המציע את החופים היפים בעולם.
האי לה דיג מציע חופים טובים, חלקם שמורה הגובה תשלום בכניסה וחלקם חופים חינמיים.
לה דיג מתחלק לחופים מזרחיים וחופים מערביים השונים זה מזה מבחינת עונות השנה.

בחלקה המזרחי של לה דיג, תוכלו למצוא חופים טובים המומלצים בין חודשי אפריל לנובמבר.
אחד החופים המתויירים ביותר באזור הוא Grand Anse‬, חוף לבן יפיפה, סלעים מרשימים, מים בצבע טורקיז המאפשר לכם ליהנות מהאווירה הטרופית ואזורים מוצללים רבים (הגיעו מוקדם כדי לשמור מקום מוצל).
על אף המים העמוקים ואפשריים לשחייה, בחוף לא מומלץ לשחות ועקב הזרמים החזקים ומומלץ להישאר עד גובה חזה.
הגעה למקום מומלצת באופניים (מהנמל אל החוף עד 40 דקות רכיבה) אך ייתכן שלקראת ההגעה תתקשו ברכיבה למקום עקב תנאי הדרך, למרות התנועה הקבועה עם האופניים באי תוכלו להזמין ישירות הסעה מהמלון אל החוף.
על אף מסעדות סמוכות, תיירים רבים מגיעים עם אוכל ומים.
פאבים ומסעדות סמוכות: Loutier coco, .Mimi's Café

אחרי שביקרתם בחוף גרנד אנז תתחילו לצעוד אל חוף שחובה לבקר בו והוא Anse Coco Beach‬, חוף שמזכיר לתיירים המגיעים למקום למה הם בחרו בסיישל כיעד טרופי מבוקש.
החוף יצריך מכם הליכה ומעבר של 2 חופים, אם אתם עם אופניים מומלץ לקשור אותם ולצעוד אל החוף, למרות שהסיכוי לגניבת אופניים בלה דיג הוא נמוך מאוד.
ההליכה היא בערך כחצי שעה אך הזמן שווה את ההשקעה, החוף יפיפה ולו בריכה טבעית עם מים רדודים (יכול להתאים גם לילדים).
ניתן לקנות שייקים בדוכן המוצב בחוף.
פאבים ומסעדות סמוכות: Chez Jules, Snack Bellevue.

אספנו עבורכם 10 חופים יפים ומומלצים באי לה דיג, היפה מבין איי סיישל 

  • Anse Source D'Argent‬ (דרום מערב האי לה דיג) – אנסה ד'ארג'נט –  חוף זה נחשב לא רק לאחד המובילים בסיישל אלא בעולם כולו, זהו חוף אשר מגיעים אליו המון תיירים כך שלא תרגישו שאתם נמצאים באי פרטי בסיישל, החוף מאופיין במים רדודים רגועים יחסית ותכולים. הסביבה המקיפה את החוף היא גבעות ירוקות ומרהיבות. 

אחד המאפיינים הנוספים של החוף הוא שונית האלמוגים המדהימה וסלעי גרנית היוצרים מפרצונים בשלל צורות. המים הרדודים והרגועים ובנוסף שונית האלמוגים הפכו את החוף מומלץ מאוד לצלילה בשנורקל תוכלו לצפות במקום בנים רבים של דגים מיוחדים בגדלים שונים כמו למשל, דגי צנינית, דגי דורבנים, דבשיים ורבים אחרים. 

איך מגיעים: הגעה לאי מצריכה מכם להגיע לשדה התעופה של סיישל במאהה, משם תוכלו לטוס במסוק (חוויה מדהימה בפני עצמה) או שתוכלו לשכור סירה. כאשר אתם מגיעים לאי תוכלו לקחת מונית שתיקח אתכם ישירות לחוף או שגם במקרה זה תוכלו להנות מחוויה יוצאת דופן של התחבורה המסורתית בעיר הכוללת עגלת אופניים ושור שלוקח אתכם למרחק של שלושה קילומטר עד החוף.

  • ‪Grand Anse‬ (האי לה דיג) – גרנד אנס נחשב לחוף הגדול ביותר בלה דיג, זהו חוף מומלץ בסיישל אשר נכנס באופן קבוע לרשימת מאה החופי היפים ביותר בעולם. זהו חוף מומלץ בסיישל לפעילויות ספורטיביות בשונה מאנסה ד'ארג'נט שם המים רדודים ורגועים כאן תמצאו חוף הרבה יותר גלי, החוף מתאפיין במגוון של ספורט ימי שתוכלו ליהנות ממנו ומצד שני זהו לא חוף המומלץ לשחייה, כך שאם אתם מתכננים את הטיול שלכם יחד עם הילדים ישנם חופים בסיישל אשר מתאימים גם לילדים.

איך מגיעים: כד להגיע לאי גרנד אנס תצטרכו לשכור רכב זוהי הדרך הטובה והנוחה ביותר להגיע לחוף, כמובן שאם אתם בכושר אתם יכולים גם לשכור אופניים ולהנות מהדרך המרהיבה, גם לחוף זה ניתן להגיע עם עגלות שוורים אך זה פחות מומלץ מפני הדרך אורכת כ חמישה קילומטר ובמקרה זה להגיע עם שוורים יקח המון זמן.

  • Anse Cocos (האי לה דיג) – אנס קוקוס זהו חוף מעט מרוחק אך זה בדיוק מה שיוצר את הקסם שלו, זהו החוף מדהים ומבודד מהכל הוא נמצא במרחק רב מבתי המלון או האזורים התיירותיים, אנס קוקוס הוא חוף מתאים לאלה שרוצים להתרחק מכל ההמולה ולקבל מעט שלוות נפש. באזור החוף תוכלו למצוא טבע מרהיב כמו למשל בריכות מים טבעיות ומיוחדות המוקפות בסלעים מרהיבים המאפשרים לכם לטבול במים ברגיעה ומבלי גלים שמגיעים לבריכות. 

מלבד נוף עוצר נשימה תוכלו למצוא במקום כפר נטוש אשר שימש בעבר את המקומיים שייצרו שם מגוון מוצרים מקומיים, כפר זה הוא אחד המקומות הראשונים אשר בני אדם איכלסו את האיים ללא ספק אם אתם באזור שווה הצצה.

איך מגיעים: אל חוף אנס קוקוס ניתן להגיע תוך נסיעה קצרה יחסית ברכב או אופניים לאורך האי אנס פורמיס ומשם הולכים ברגל עד לאנס קוקוס. דרך נוספת להגיע אל החוף היא להגיע באופן רגלי מגרנד אנס דרך הליכה בהרים, דרך זו היא בהחלט לאלה הנמצאים בכושר טוב.

  • Anse Marron (אי לה דיג) – אנס מארון נמצא בקצה הדרומי של האי וזהו אחד החופים הכי מרגשים שיש באזור, אך ישנה בעיה משמעותית ביותר בדרכי ההגעה לחוף וכדי להגיע אליו יש לעבור דרך לא פשוטה. אך לאחר שתגיעו לא תצטערו מפני שזהו חוף מרהיב ביופיו ובדומה לחוף גרנד אנסה גם כאן תוכלו למצוא מגוון פעילויות של ספורט ימי, כמו כן גם כאן תמצאו בריכות טבעיות המוקפות בסלעים מרהיבים היוצרים נוף עוצר נשימה.

השחייה בחוף אינה מומלצת מפני שתוכלו להיתקל בבורות מפתיעים המגיעים לעומקים אדירים, החוף מציע עבור המגיעים לעשות שנורקל ולהתרשם ממגוון החיים הממלאים את המים.

איך מגיעים: כאמור הגעה לחוף אינה פשוטים ולא מתאימה לכל אחד, כדי להגיע לחוף תצטרכו לבחור בין 2 מסלולים, המסלול הארוך ביותר אך גם מרשים יותר מבחינת הנוף בו תתקלו עובר דרך מאנס סורס, והמסלול הקצר ביותר העובר דרך גרנד אנסה, אך חשוב להדגיש ששני המסלולים נחשבים לקשים יחסית והם עוברים דרך יערות מעבר במים וטיפוס על סלעים כך שיש לקחת בחשבון את כל אה לפני שמגיעים לחוף.

  • Anse Severe (לה דיג) – אנס חמורה הוא חוף מרכזי יחסית הוא נגיש ביותר ומוקף במסעדות רבות בתי מלון עם חנייה בשפע בסמוך, זהו חוף מומלץ בסיישל לטיול עם הילדים בעיקר בשל העובדה שמאוד קל להגיע אליו והוא קרוב למלונות לאמצעי תחבורה המגיעים עד החוף

אנס חמורה נחשב גם לחוף רומנטי עבור זוגות המעוניינים לצפות בשקיעה המדהימה במקום(החוף נחשב למקום עם אחת השקיעות היפות בעולם). גם בחוף זה תוכלו ליהנות מצלילה בשנורקל ולצפות במגוון עשיר של בעלי חיים מרהיבים בתוך המים. 

איך מגיעים:  לחוף אנס חמורה קל מאוד להגיע בשל העובדה שהוא נמצא בסמוך לכביש וליד תחבורה ציבורית.

  • Anse Patates (לה דיג) – אנס פאטאטס נחשב לחוף המתאים לזוגות האוהבים אלה המבלים בירח דבש ותוכלו למצוא פינה משלכם ממש כמו חוף פרטי בסיישל, כמו כן זהו חוף מתאים מאוד גם למשפחות עם ילדים. החוף מרהיב ביופיו מוקף בעצי דקל ובים תמצאו דולפינים וצבי ים, לחשוב לבדוק לפני הגעה לחוף על זמני הגאות מפני שבזמן שיש גאות לא ניתן להתקרב לחוף המוצף.

איך מגיעים: אנס פאטאס נחשב לאי נגיש ותוכלו למצוא תחבורה ציבורית שמגיעה קרוב לחוף, ניתן להגיע במונית או אופניים ואף ניתן להגיע ברגל.

  • Anse Reunion (לה דיג) – מפגש אנסה  זהו אחד החופים היפים בסיישל שלא תמצאו יותר מדי אנשים משום מה זהו חוף שנוטים לפספס, אחד המאפיינים הבולטים של חוף זה הוא המים הנקיים במיוחד, כל כך נקיים שניתן ממש לראות את הדגים שוחים בהם אפילו ללא שנורקל

מפגש אנסה נמצא באזור המוקף במלונות, מסעדות, שווקים ובנקים הוא אידיאלי לטיול עם ילדים ומאפשר לכם את כל הנוחות החשובה בזמן טיול עימם.

איך מגיעים: מפני שחוף מפגש אנסה הוא מרכזי מאוד קל להגיע אליו בעזרת כל התחבורה הציבורית באזור, אם אתם שוכנים בקרבה ניתן להגיע ברגל.

  • Petite Anse (לה דיג) – פטיט אנס זהו חוף בסיישל השוכן בסמוך לחוף גרנד אנס זהו זהו אחד החופים המומלצים בסיישל לאוהבי הנוף הפראי, זהו חוף שלא מומלץ לשחות בו מפני שהגלים גבוהים מאוד, ולכן זהו חוף המתאים לספורט ימי כמו גלישת רוח או גלים ועוד. 

פטיט אנס הוא חוף מרוחק יחסית כך שלא תמצאו באזור מסעדות או כל דבר הקשור, לכן מומלץ להצטייד בשתייה ומעט אוכל מראש.

איך מגיעים: אין דרך להגיע לחוף בעזרת רכב ולכן הדרך היחידה להגיע היא ברגל כך חוף זה לא מתאים לכל אחד אך הוא בהחלט שווה בדיקה.

  • Anse Pierrot (לה דיג) – פיירו אנס  – זהו חוף הנותן תחושה של חוף פרטי בסיישל  הוא קטן ומקסים, ונמצא בודד באזור מדהים של טבע מרהיב, בגלל שהוא מנותק לא תמצאו באזור כמעט שום שירות או נוחיות. ברור שזה לא החוף הכי מומלץ בסיישל לילדים והוא מתאים בעיקר לאלה האוהבים לטייל ולראות נופים מטריפים.

איך מגיעים: לחוף זה אין דרכי גישה וכדי להגיע אליו יש ללכת ברגל דרך מאנס סורס זוהי הדרך היחידה אך למי שאוהב שקט שלווה ונוף מדהים כדאי להגיע.

  • Anse Grosse Roche Beach (לה דיג) – אחד החופים היפים בסיישל אנס גרוס ממוקם בצד הצפון מזרחי של האי לה דיג. חוף זה הוא לא חוף הממלץ לשחייה והוא מתאפיין בקרקע סלעית ואלמוגים אשר עלולים לדקור, זהו חוף המושך אליו המון תיירים כדי שתוכלו להצטלם עם הנוף המדהים במקום.

אנס גרוס הוא חוף מרשים ביופיו ומומלץ בעיקר לגולשים שבנינו להגיע למקום בתקופה של מאי ועד ספטמבר שכן באותו הזמן הגלים בחוף גבוהים וטובים לגלישה.

איך מגיעים: ניתן להגיע לאנס גרוס על ידי הליכה, נסיעה על אופניים, או כמובן בעזרת רכב, בכל מקרה תהיה גבעה לא כל כך גבוה אותה תצטרכו לטפס.

5/5 - (6 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!