חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שף פרטי בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

אתם לא מדמיינים, את החופשה הטרופית בסיישל ניתן לשדרג ובמחיר נוח לתייר הישראלי הממוצע ולהזמין שף פרטי אליכם ובהתאם לאזור בו ניתן לבשל (מתאים רק למקום בו יש מטבח מאובזר).

בסיישל אפשר למצוא שפים פרטיים שונים, לקבל המלצות מאנשים מהאזור, שירות שיכול לעזור לכם בהגשת החלום לשף פרטי בסיישל הוא “Take a Chef – Private Chef in Seychelles” , המספק עבורכם שף באזורים שונים בעולם ובין היתר גם לסיישל.
הזמנת שף לארוחת ערב יכולה להיות עבור פעילות קולינרית מעניינת, הפתעה רומנטית לבן/בת הזוג או ערב איכותי עם חברים – הכל באווירה סיישלית, במקום בו אתם שוהים וללא מאמץ מצדכם.
השירות מתגאה בשפים הפרטיים שלו שלמדו בבתי ספר מהטובים בעולם ועבדו במסעדות נחשבות.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר של Take a Chef, ללחוץ על “Start”, ללחוץ על “Continue”, להקליד את המיקום שלכם, לבחור האם אתם מעוניינים בשירות חד פעמי או במספר פעמים, לבחור במספר המשתתפים בארוחה (2, 3-6, 7-12 ומעל 13 אנשים – ככל שיהיו יותר משתתפים המחיר ירד), בחרו בארוחת צהריים או ערב, בחרו את סוג האוכל שתרצו (מטבח איטלקי, יפני, צרפתי ועוד), בחרו את סוג הכיריים שברשותכם (אלקטרוני/גז), כמה נקודות חימום, האם יש תנור, תאריך היעד, סוג תפריט, האם יש הגבלה/אלרגיה למזון כלשהו, הערות לשף הפרטי ופרטים אישיים ליצירת קשר.

סיישל מושכת אליה תיירות יוקרה אך לא מדובר בהוצאה יקרה מדי ואף עשויה להיות זולה יותר ממסעדות רבות בישראל, העלות לשף עבור ארוחת ערב תעלה בממוצע כמה עשרות דולרים עבור כל אדם המשתתף וישנם ישראלים ותיירים רבים שהזמינו את השף יותר מפעם אחת.
בסיום ניתן לתת טיפ לשף.

וואטסאפ לשאלות: 98 10 60 622 34+

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!