חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטיול לחוף של רובינזון קרוזו

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

כדי להגיע בטיול לחוף של רובינזון קרוזו יש לעשות טיול קאייקים שקופים (3 שעות) עם אניס ולאו: טיול שכלל קאייקים שקופים, ביקור בחופים מדהימים (כולל החוף שבו צילמו את רובינזון קרוזו), נופים מדהימים ושחיה בבריכת סלעים מדהימה. 35 יורו לאדם.

חוף בו צילמו את הסרטים הלגונה הכחולה ורובינזון קרוזו..

המקום המוכר והמומלץ ביותר בלה דיג הוא החוף Anse source d’argent, החוף היפה בסיישל ואומרים שמהחופים היפים בעולם, הוא מוקף בסלעים הייחודיים של סיישל. הכניסה לחוף היא דרך שמורה בשם L’union estate farm, יש בדרך מטעים של צמחים שונים וביניהם גם מטעי הווניל המפורסמים וצבי ענק באיזור מגודר. הכניסה עולה 115 רופי לאדם. בכניסה לחוף עצמו יש ביתן של Crystal kayaks, לבעל המקום קוראים אניס, בחור טוב, מקצועי מאוד ומצחיק עם המון ידע על האי. תמורת 35 יורו לאדם הוא יקח אתכם לטיול של 3 שעות על קייאק שקוף לגמרי (כאילו אין כלום שמפריד ביניכם למים) ורואים את כל היופי שמתחת למים, אלמוגים, דגים וחתולי ים! עוצרים בסוף באי בו צילמו את הסרט רובינזון קרוזו וניתן להגיע אליו רק בסירה, עושים טיול קצר על הסלעים ובסוף אניס מלמד איך לפתוח קוקוס (survivor style). בהחלט אחת החוויות המיוחדות שהיו לנו וממליצים לא לפספס! כדאי מאוד להתכתב איתו מראש ולתאם כדי שיהיה מקום וגם לברר אם מזג האוויר מתאים לטיול. אם בכל זאת אתם מגיעים רק לטיול יום ועוזבים את האי, תוודאו שהמעבורת חזור תצא מאוחר.

כשמגיעים לחוף של רובינזון קרוזו הולכים ברגל לשני חופים נוספים, על סלעים וחלק בתוך המים, כאשר היו גלים חזקים מאוד לעיתים זה קשה ודורש מאמץ מה שאפשר לעשות זה לחכות בחוף בזמן שאחרים עושים את המסלול, או גם לבקש שיחזירו אותך חזרה עם סירה. הגלים החזקים קצת הפחידו אותי בדרך חזור (חוזרים בסירת גומי קטנה ממונעת) ואולי זה גם לא הכי מומלץ בגלל זה לנשים בהריון או עם כאבי גב.

להזמין מראש את הקייקים השקופים, האחראי שם בחור מקסים בשם אניס.

לוקח אותכם לצד הדרומי של האי, לחוף בו צילמו סצנה מהסרט הישן רובינזון קרוזו, אניס מספר ומסביר ממש יפה וברור את ההיסטוריה של האי ומסביר במהלך הטיול על כל דבר שרואים.
+2482747457
זה המספר של הבחור האחראי שקוראים לו אנס/אניס
אפשר ליצור איתו קשר בוואצאפ או להתקשר והוא נותן את כל הפרטים.
הסיור של רובינזון קרוזו ממש מומלץ.
חוזרים לחוף לקראת החושך כך שמומלץ לבוא עם פנס לדרך חזרה.
 
5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!