חיפוש

סיכום ירח דבש בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

הירח דבש שלנו בסיישל היה מדהים!❤
ונשמח לשתף אתכם בחוויה שלנו:)
✈טסנו דרך טורקיש איירליינס, בהחלט מטוס ברמה גבוהה ( אפילו קיבלנו תיק קטן עם נעלי בית ומברשת שיניים), ובשדה תעופה שלהם יש סטארבקס לקפה איכותי:))

שהינו במאהה במלון Carana Beach Hotel – מלון בוטיק מדהים! (צירפתי סרטון קטן מהמלון).

היי:) השירות היה נהדר כולם היו מאוד מאוד נחמדים.
המלון דיי מרוחק מהכל ואין מסביבו כלום.
יש חוף מהמם, במלון עצמו יש ספא מפנק, מסעדות טובות.
חלקנו רכב בפרלין לא במאהה אז אני לא יודעת לגבי רכב אבל מאמינה שכן. אנחנו לקחנו מדריך:)
ויש בו בעצם שאלטס (כמו בייתנים פרטיים). את שלנו הזמנו עם בריכה פרטית פונה לים- פינוק אמיתי! החוף במלון מהמם! לדעתי בין היפים במאהה.
לגבי מאהה- החוף של בו וואלון הזכיר לי את אילת- מפוצץ תיירים, עם דוכנים לאורכו, אישית- לא אהבתי.
נסענו בין לבין לEden island מרינה יפה עם המון יאכטות , חניות ומסעדות- יש שם מסעדה הודית לא רעה בכלל.
🚕ראינו כאן המלצה על דומיניק🚕 נהג מונית שעושה טיולי יום, עשה לנו טיול מהמם במאהה מהבוקר עד הערב מאוד מאוד ממליצים עליו! קסם של בחור, כדאי להתקשר אליו מראש- +2482509409
🥥מזכרות- אין מה לקנות! הכל גם דיי יקר, קנינו בסוף שמנים/סבונים של קוקוס…🥥
אם אתם בירח דבש ממולץ לעדכן לפני את המלון, אנחנו קיבלנו פירות/עוגה/שמפניה- ממש נחמד, כמובן תלוי באיזה מלון אתם.
שהינו במאהה 4 ימים…
ממאהה לקחנו טיסה לפרלין- ✈מטוס קטן, רבע שעה טיסה, החלטתי שאני לא אשרוד את המעבורת. מומלץ להזמין את הטיסה מראש, דרך האתר של AirSeychelles.
שהינו בפרלין לילה אחד, במלון Castelo Beach – לא מומלץ…
עיצוב מיושן, דלתות וחלונות עץ , בגדול לא אהבנו בכלל.
🚗שכרנו שם רכב🚗 (שימו לב שהם נוהגים בצד השני),
🥥עשינו ביקור בשמורה המפורסמת- Valle De Mai שבה גדל הקוקו דה מר המפורסם
משם המשכנו לחוף Anse Lazio המהמם, חוף לבן, אבני גרניט ענקיים, אפשר לעשות שנורקלים ולראות מגוון דגים יפים🐟🐠
שם לראשונה ראינו צבי ענק ממש בכניסה לחוף. 🍽🥂מאוד מאוד ממליצים על מסעדה בשם St Pierre
המסעדה שייכת למלון Paradise Sun המסעדה ממוקמת בצמוד לשפת האוקיינוס, כל כך צמוד שיש מדרגות היורדות מהמסעדה למים.
במסעדה האוכל בין הטעימים שאכלנו בשלושת האיים, האווירה, ההגשה של האוכל הכל היה ממש נעים!
יום למחרת בתיאום מול החברת השכרת רכבים,החזרנו את הרכב בג'טי (זה הנמל בפרלין) , קנינו כרטיסים למעבורת זריזה של רבע שעה ללה דיג המהממת!
יש שעות מסודרות למעבורת, כרטיסים למעבורת קנינו במקום, היו הרבה אנשים אבל למזלנו היו כרטיסים להפלגה הקרובה… הייתי ממליצה
לסגור מעבורת אולי יום לפני .
בלה דיג שהינו בגסט האוס ממש צמוד למרינה- la Kaz Safran
נחמד, לא יותר מזה,
בכל מקרה היינו כל היום בחוץ עם האופניים:))) 🚲– צמוד למדינה יש לכם מקום גדול להשכיר אופניים- 100 רופי ליום.
מקומות מומלצים לאכול:🍽🥂
המחיר הכי זול ולא רע בכלל- mi mum , זהו מקום שבו אפשר לאכול במקום ואפשר לקחת טייקאוואי,
פיצרייה La Digue Pizza- ממש נחמדה לא מתקמצנים שם על גבינה 🙂
מסעדה אטלקית Le Repaire – מסעדה השייכת למלון Le Repaire Hotel היה ממש טעים
, אוכל איטלקי איכותי ושירות נהדר.
מומלץ להזמין מקום מראש בטלפון, לא בעיה למצוא אותם בגוגל.
הבר של המלון Le Nautique – ממש נחמד לשבת שם בשקיעה… באחד הימים הזמנו ארוחה ערב מראש,היה נחמד וטעים והעובדים מאוד נחמדים, רק שלקח כמעט שעה עד שקיבלנו את האוכל.
החוף המפורסם Anse Source d'argent- מגיעים אליו עם האופניים, החוף בתשלום- 150 רופי.
חוף מושלם תמונות מדהימות- לא ממש כייפי לשחייה- מפוצץ אצות ללא קשר לעונה.
אפשר לעשות שנורקלים, ישנם דגים יפיפיים🐠 הייתי ממליצה להגיע מוקדם בבוקר אולי אפילו בזריחה ולעשות הליכה לאורך החוף המהמם ורק אז להתמקם בחול.
לה דיג בהחלט מהממת באווירה שלה, וללא ספק מומלץ לשהות בה כמה ימים.
☀️אטרקציות מומלצות-☀️
הזמנו מראש את הקייקים השקופים, האחראי שם בחור מקסים בשם אניס.
לוקח אותכם לצד הדרומי של האי, לחוף בו צילמו סצנה מהסרט הישן רובינזון קרוזו, אניס מספר ומסביר ממש יפה וברור את ההיסטוריה של האי ומסביר במהלך הטיול על כל דבר שרואים.
באחד הימים סגרנו טיול חצי יום הפלגת שנורקלים באיים קוקו, אי האחיות ופליסיטי – טיול ממש מומלץ, יש אפשרות לסגור את אותו הטיול ליום שלם ואז הם עושים לכם ברביקיו, אנחנו לקחנו את החצי יום והיה ממש מספק.
הקדשנו יום אחד של טיול באי עצמו באופניים🚲, האי מאוד קטן ויש מה לראות.
הרבה דוכנים של פירות בדרך🍉🍍🍌
אחרי לה דיג חזרנו למאהה ללילה אחרון למלון Savoy שהוזכר כאן לא מעט- ולקחנו בו סוויטה.
לא קיבלנו את החדר בזמן ואילצו אותנו לחכות לא מעט(!) קיבלנו כפיצוי א.ערב (כי סגרנו רק א.בוקר במלון).
אישית לא אהבתי את המלון בכלל. מרוב שהוא כל כך ענק הכל רחוק, בארוחת ערב אתה אמור לשלם על המשקה שלך (גם אם זה מיים) המלון בהחלט יוקרתי והחדר היה מהמם, אבל שוב כמו

שאמרתי- גם לא אהבתי את החוף של בו וואלון.

ממליצה להיות לפחות כמה לילות בלה דיג:)
אי מדהים עם אווירה מדהימה.
שילמנו על יום טיול לאיים ליד לה דיג וחלק מזה היה הצלילה וקיבלו מהם את המסכות. אפשר לרכוש אותם בארץ בדיקתלון
וכמובן שכל אחד וטעמו:)
נסענו לטייל ולחפש מזכרות במרכז האי – בVictoria. המחירים עולים בקצת מהטיילת בבו וואלון שם תראו את שעון ה "ביג בן" בצורתו המוקטנת ,את המקדש ההודי (לא נכנסנו פנימה אך יש אפשרות כזו), והשוק המקומי.
💲בסיישל מקבלים יורו ורופי סיישלי, החלפנו כסף בשדה תעופה ושם גם רכשנו סים מקומי, לא זול- אך כל ההזמנות הטלפוניות היו נגישות יותר (מוניות, אטרקציות, וכד').
מאמינה שכל מי שמתכנן לטוס לסיישל מודע לכך שזה יעד לא זול כלל!
🥥🐠לסיכום… סיישל מהממת ומיוחדת במינה,הטבע מרהיב והמקומיים סופר נחמדים!למקום בהחלט יש קסם אישי שנזכור לתמיד!
נשמח לענות על שאלות ולעזור למי שעתיד לבקר בסיישל הקסומה:)