חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפארק הלאומי MORNE

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

Gros Morne National Park – הפארק הלאומי מורן באי מאהה (איי סיישל) מדריך למטיילים

אם אתם מחפשים הרפתקה בטבע בזמן הטיול שלכם באיי סיישל, ביקור בפארק הלאומי MORNE הוא בגדר חובה בשבילכם.
זהו הפארק הלאומי הגדול ביותר באיי סיישל, המשתרע על פני 20% משטחו הכולל של האי מאהה (האי הגדול ביותר!). הפארק הוא בית למגוון של חיות וצמחים, כולל כמה מינים אנדמיים (חיות וציפורים נדירות) שאינם נמצאים בשום מקום אחר בעולם.
הפארק נמצא בנקודה הגבוהה ביותר במאהה, שהיא בגובה של 905 מטר (2,969 רגל) ומהווה יעד פופולרי למטיילים שמחפשים תצפית על האי.
MORNE מציע מגוון מסלולי הליכה ופעילויות לחובבי הטבע, ואנחנו הכנו בשבילכם את כל מה שצריך לדעת כדי לתכנן בו את הביקור שלכם.

מסלולי הליכה:

בפארק קיימים מספר מסלולי הליכה, החל מקלים ועד מאתגרים, המאפשרים למבקרים לחקור את החי והצומח המגוונים של הפארק. כמה ממסלולי הליכה הפופולריים ביותר כוללים את שביל מורנה בלאן (Morne Blanc Trail), שביל Mare aux Cochons ו-Anse Major Trail. מסלולים אלו נעים בדרגות קושי ואורך, אז הקפידו לבחור באחד המתאים לרמת הכושר ותחומי העניין שלכם.

מה לעשות:

מלבד טיולים רגליים, יש עוד הרבה פעילויות שאפשר להנות מהן בפארק. אפשר לתצפת על ציפורים, לערוך פיקניק, או פשוט ליהנות מהנופים המדהימים מאחת מנקודות התצפית הרבות בו. שימו לב לכמה ממיני הציפורים האנדמיים של איי סיישל, כמו למשל היונה הכחולה.

טיפים:

לפני שאתם מגיעים לפארק, יש כמה דברים שכדאי לזכור- חשוב להצטייד בהרבה מים, קרם הגנה וחומר דוחה חרקים (חשוב!), כמו כן גם נעליים מתאימות לטיולים. כדאי גם להקפיד להישאר בשבילים המסומנים ולכבד את חוקי הפארק והתקנות המבוקשות.

מה להכין:

כדי להפיק את המרב מהטיול בפארק, מומלץ להגיע מוכנים. הביאו מפה או ספר הדרכה שיעזרו לכם לנווט בשבילים ולתכנן את המסלול שלכם, וקראו כמה שאפשר על היופי של בעלי החיים הנמצאים בו. כדאי להביא גם חטיפים או ארוחת צהריים ארוזה, כי אין מסעדות או דוכני אוכל בתוך הפארק.

מה יש בסביבה:

הפארק ממוקם באי מאהה, מהווה מקור מרכזי לאטרקציות ופעילויות רבות אחרות. תוכלו לבקר בעיר הבירה ויקטוריה, לחקור את החופים היפים של האי, או אפילו לצאת לטיול יום לאחד מהאיים האחרים (הכל נמצא פה באתר 🙂)

אטרקציות מיוחדות:

אחת האטרקציות המיוחדות בפארק היא הר Morne Seychellois, שהוא הפסגה הגבוהה ביותר באיי סיישל. מלמעלה, תזכו לנוף מדהים של האי וכאלה השכנים לו, וכל האוקיינוס מסביב. הפארק מכיל גם מספר אתרים היסטוריים, כמו חורבות האחוזה Sans Souci מהתקופה הקולוניאלית שקדמה לו, אז לחובבי היסטוריה – זה לגמרי המקום בשבילכם.

 לסיכום, הפארק הלאומי MORNE הוא פנינה אמיתית של איי סיישל, והוא מוכר לא סתם. הוא מציע למבקרים את ההזדמנות לבקר ביופיו הטבעי ולהיחשף יותר לעומק להיסטוריה העשירה של האי.
המלצה שלנו – תקחו אתכם נעלי הליכה, תביאו את המצלמה ותתכוננו לחוויית טיול שונה ולא נשכחת!

5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!