חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול בסיישל יום הולדת

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לחגוג יום הולדת בסיישל וצריכים המלצות לסיורים, אטרקציות, מסעדות ודברים לראות? לפניכם סיכום טיול מושלם באיי סיישל לרגל יום הולדת גיל 17 טיול של אמא ובת שפורסם על ידי אורלי אנג'ל לב בקבוצת הפייסבוק הסודית של המטיילים הישראלים באיי סיישל!
טסנו ב09/12/20 עד 15/09/20 עם קבוצת חברים צוללים מדהימים , לא צללתי בגלל קרע במינסקוס לכן הסדר יום היה קצת שונה והותאם לבתי בת 17 – חגגתי לה יומהולדת 🥰#
התאכסנו במלון H ריזורט : מלון נפלא בלוקיישן קרוב לכל דבר .מצד אחד המלון שקט וממוקם קרוב לים ומצד שני.. במרחק הליכה של 20 דקות יש לכם הכול, סופר/ דואר/ תחנת משטרה / טיילת יפה , גלידה וכו׳. כל עובדי המלון נותני שירות מהלב עם חיוך וסבלנות . האוכל טעים! החדרים איכותיים , ניקיון יומי, האנרגיה במלון מופלאה ! אי לה-דיג מדהים🥂# סיור עם קיאקים שקופים במשך שעתיים וחצי# # סיור יומי לחלק הדרומי של האי מאהה# עצירה וביקור בגן בוטני קטן ומדהים+ צבי הטוי# ומשם לחוף היפה עם צוקי גרניט anse royal #מדרימים לחופים המבודדים של anse intentendance חול לבן וים גלי מהמם!!משם בחזרה לחוף anse royale # אתופן 600XL קסם של תרופה# החיים קורים לנו בין התוכניות
איים:
‏Those are Ste Anne, Moyenne, Round, Long and Cerf island
אטרקציות מרוכזות:
אניס רויאל
חוף אונס לאציו – באי פרלין
‏x ו-Grand cas שבהם משמיעים מוזיקה מעורבת – מרגאיי ועד טכנו – "אבל אסור לרקוד בגלל הקורונה", הוא הסביר.
פרלין הוא אי בגודל 4X11 ק"מ, ומעבר לחופיו היפים, אחת האטרקציות הכי חשובות ומעניינות בו הוא פארק ואלה דה מאי (Vallee de Mai), שהוא גם אתר מורשת עולם של אונסק"ו הקטן ביותר בעולם. בשמורת הטבע הזעירה הזו גדלים באופן אנדמי שישה דקלי קוקוס, ביניהם ה"מלך של הקוקוסים" – קוקו דה מיי (Coco de Mer – הקוקוס של הים), שהגזע שלו יוצא מתוך המים. לפרי של העץ לוקח 7-6 שנים, מהזמן שהוא נוצר מהפרח – ועד שהוא בשל ונופל מהעץ.
בוטניקל גארדן .
מי שחדש פה ממליצה להכיר את האתר הזה קצת מסדר את הראש ועוזר לבנות מסלול טיול ולהבין מה לראות ואיפה
פרסלין לא הספקנו הטיול הזה אך יש תקציר שהכנתי עבורנו:.
בלב האי פרסלין, שיש המכנים אותו "גן עדן עלי אדמות", תמצאו את הריזורט היוקרתי והקסום Raffles Seychelles, על חוף האוקיאנוס המרהיב, עם מי הטורקיז הצלולים והחולות הלבנים. אתר הנופש מציע 86 וילות מפוארות, בין המרווחות ביותר באיי סיישל (125 מ"ר ומעלה).
כל הווילות במלון Raffles Seychelles כוללות ביתן חיצוני פרטי, בריכת מים עמוקים ומרפסת בכדי שתוכלו לספוג את הנופים עוצרי הנשימה של האוקיינוס בגווני הטורקיז, החוף הלבן והגבעות הירוקות שסביב.
אתר הנופש הוא במרחק של רבע שעה בלבד במטוס או במסוק מהאי מאהה (או חמישים וחמש דקות במעבורת), ומתאים במיוחד לאלו המחפשים חופשה חלומית ויוקרתית מעבר לכל דמיון.
לקנות : נעלי מים+ שנורקלים !!!
מסעדות מומלצות במאהה:
בראבו
בלאק פרל ( הפנינה השחורה)יוקרתית + הזמנה מראש.
מסעדת rookpool ארוחת ערב ותצפית מדהימה אל השקיעה .
המלצות על שתיה ומאכלים מקומיים:
סאב – ברו – בירה מקומית
טקאמקה קוקו עם מיץ אננס – רום וגם בטעם גינג׳ר !! טעיםםםםם🔝🔝🔝🔝
בננה צ’יפס מקומיים
תיהנו מלאאא!
תחזרו בשלום!
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!