חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיישל למטייל הפשוט

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

סיישל למטייל הפשוט:
ראיתי הרבה פוסטים בקבוצה שקשורים לטיול מסוג אחד ואשמח להמליץ על הטיול שאנחנו עשינו בסיישל בתחילת פברואר…
לא באנו לירח דבש וגם לא לעשות בטן גב בריזורט משגע…
באנו לטייל באיים אקזוטים לראות מהחי והצומח ולטעום מהמרקם האנושי…
אז אם בא לכם טיול של אנשים פשוטים בסיישל אלו ההמלצות שלי:
1. אוטובוסים – למרות מה שאני קראתי בקבוצה, אנחנו ראינו שהאוטובוסים מאוד מדויקים. נכון… זה כנראה כמו התחבורה הציבורית של ישראל של שנות החמישים, אבל- האוטובוסים יוצאים מהתחנה המרכזית בשעות מוגדרות ולא מאחרים. לכל קו אוטובוס יש זמנים מוגדרים בהם הוא יוצא מהתחנה הראשונה עובר בתחנה מרכזית בדרך ומגיע לתחנת היעד. כל הזמנים האלה כתובים בתחנה המרכזית בויקטוריה, כך שאם אתם נוסעים למקום מוגדר אפשר לדעת את הזמנים לתחנות הללו. ואם אתם עוצרים בתחנות ביניים- תשאלו את המקומיים- הם יודעים בדיוק את הזמן שהאוטובוסים עוברים.
האוטובוסים נוחים וזולים ממש.
2. לאכול מחוץ למלון- אנחנו לקחנו חבילה עם מלון (לעניות דעתי יש מקומות ממש יפים כיפיים וזולים שלא נמצאים בחבילות תבדקו לפניי…) ברגע שאתם במלון הכל הופך להיות יקר- ממליץ מאוד לצאת מהמלון וללכת למסעדות מחוץ למלון- גם יותר טעים גם יותר כיף והרבה יותר זול. (באופן יחסי כי בכללי סיישל זה לא מדינה זולה). אנחנו אכלנו אותה (תרתי משמע) בפעם הראשונה ומאז אכלנו רק בחוץ.
3. לא לפחד ממונסונים- כאמור אנחנו הגענו לסיישל בתחילת פבואר – לכאורה לא הזמן האידיאלי אבל מהר מאוד למדנו להסתדר.
דבר ראשון למרות שבתחזית של גוגל היה רשום 90% של משקעים למשך כל היום לא חווינו גשם של למעלה משעה. על אף הגשם מאוד חם ולח.
חוץ מזה – לכל מקום לקחנו איתנו בתיק מעילי גשם ומטריה – זה לגמריי פותר את הבעיה כמו שנאמר "בסיישל תתנהג כסיישלי" בסיישל זה לא בושה באסה או מפריע להיות רטוב… אז ששום גשם כזה או אחר יעצור לכם את התוכניות. המלצה שלי- לא לשנות שום תוכנית אולי קצת להתעקב בבית קפה עד שהגשם ייחלש.
4. טיולים יש בכל מקום- מאוד נהננו לראות שבסיישל כדי לנוח בשבת צריך לעבוד בשישי- ראינו בכל מקום טיולים כייפים בכל דרגות הקושי שנעים בין שעה ל5 שעות שבסופם או חוף יפה ובתולי או נוף עוצר נשימה. ממליץ מאוד ללכת לטיולים הרווח מובטח! כל מסלול של טיול מתחיל עם שילוט מדויק שמסביר את משך הטיול רמת הקושי זמנים ועוד. לאורך כל הדרך יש סימונים הן בשלטים והן בפס בצבע ספציפי למסלול (מעין סימון שבילים).
5. לשאול אנשים- סיישלים לא פראיירים הם יודעים ללכוד את התיירים שלהם אם אתם רוצים להגיע למקומות חדשים יפים ולהיות לבד- תתפסו עובר אורח ותשאלו על המקום היפה ביותר- נכון זה לא תמיד עובד ,אבל כשזה עובד…
6. צלילה- כמו שחקרתם את היבשה חלק בלתי נפרד מסיישל זה הים ומה שבתוכו בכל פינה יש מקום לצלול ממליץ להרשם יום לפניי כיוון שרוב במועדונים עובדים בזמנים שונים. תקבעו עם המועדון יום לפניי שלא תסתבכו. (אגב- אנחנו לא ידענו לאיזה מועדון צלילה ללכת פשוט כתבנו scuba daiving בgoogle maps וזה נתן לנו מקומות כולל מספרי טלפון!)
7. המלצה אחרונה שתפתח את הראש לטיול בסיישל – סיישל מלאה באנשים עם וויב כייפי ורגוע אם אתם רוצים באמת לראות את המרקם האנושי ולהנות ממנו, אם אתם רוצים לשתות קוקטייל לא של תיירים , אני ממליץ ללכת ערב אחד למועדון ריקודים. oxigen באי פרסלין היה ממש טוב!! כיף גדול עם מיקס של מוזיקה מסטייל בוב מארלי למוזיקה שחורה. כולם נהנים ורוקדים.

מאת: עמרי מרקוביץ
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!