חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איי סיישל באוקטובר למשך שבוע במאהה

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

סיכום שבוע במהלך אוקטובר במאהה, איי סיישל:
נסענו זוג, בטיסה ישירה של ארקיע, ושהינו במלון סבוי. אהבנו מאד. מלון מעוצב בטוב טעם, עם שירות מצוין. קיבלנו חדר מרווח, שקט, נקי, עם תמרוקים של ל׳אוקסיטן, בריח מטריף…..ארוחת בוקר מושלמת. המיקום נהדר , יש טיילת עם מספר מסעדות ודוכנים שנעים להסתובב ולאכול בה בערב.
קנינו סים דטה מקומי של AirTel בשדה, זה המקום היחיד שהיה הנחה לסים לשבוע, והוא האריך לנו לבקשתנו, לשמונה ימים כדי שיספיק לנו לכל השהיה ללא עלות נוספת . קליטה מצוינת בכל האיים שביקרנו בהם.
התחזית היתה גשם כל השבוע. כל קשר בין התחזית במגוון אתרים כולל של האייפון, freemeteo, accuweather, אפילו באותו הבוקר, למה שבאמת היה בסוף, מקרי בלבד !!!!
לא להתייאש מהתחזית ולקחת אותה בערבון מוגבל !!!!
שכרנו רכב מהרגע להרגע דרך המלון, לפי ימים , לא ברצף , בעלות של 50 יורו ליום, ויום אחד 60. הנהיגה בהחלט לא פשוטה , כבישים מפותלים, נהיגה בשמאל , תעלות עמוקות בצדדים, אבל עם רכב אוטומטי מתרגלים וזה לא נורא בכלל .
יום ראשון : הקפנו את האי, ביקרנו בכל החופים שהמליץ לנו Baddy, ה concierge שנתן לנו יעוץ מצוין מדי יום .
הדרכים יפהפיות, נופים מדהימים , לעיתים לאורך החוף, חלק מהזמן ביערות גשם, התמוגגנו. הניווט עם גוגל מפס או וייז, אין שום בעיה.
למחרת בוטל טיול בגלל גשם לאיים, שכרנו שוב רכב, ונסענו לויקטוריה. ביקרנו במקדש ההינדי, בשוק, ובגנים הבוטניים. נחמד מאד, גם בגשם קל.
יום שלישי : לקחנו טיול למארין פארק בסירת מנוע עם רצפה שקופה , שכלל ביקור באי הצבים,שנורקלינג מהסירה , וארוחת ברבקיו סבירה באי . הנופים מהאי יפים. מהפארק הימי ממש התאכזבתי. רואים קצת דגים, לא משהו יוצא דופן בכלל….והשונית בעצם סוג של מתה לגמרי מאז אל ניניו ב2016. כל האלמוגים לבנים, זה מראה ממש עצוב, וכל מי שצלל או שנורקל באילת, זה פשוט יפה פי אלף. בדיעבד, הייתי מוותרת על הטיול הזה. היה נחמד, אבל לא שווה את העלות או הזמן .
יום רביעי: לקחנו טיול לאי פראלין ולה דיג בסירת מנוע. הים היה יחסית שקט, ולמרות זאת השיט לפראלין היה קופצני למדי, ומאד לא נעים. לקחתי מראש כדור למחלת ים וגם ככה די סבלתי. זה יום מושלם!!!! בפראלין קיבלנו שעה וחצי להיות בAnse lazio, חוף משגע. ובאי לה דיג , קבלני אופניים ורכבנו לחוף Anse source d’argent. מצטרפת לכל מה שנכתב על החוף. צילמתי את הסלעים מכל זוית אפשרית וקשה לשבוע ממנו. מומלץ להכנס בו עד הסוף ,עד שמגיעים לשני דוכנים שמוכרים קוקטיילים בקצה הכי דיסטלי. (טעימים ביותר, אם כי לא מספיק קרים למי שמדקדק )….. החוף הולך ונהיה יפה יותר ויותר ככל שנכנסים . לא להתעצל!!!! מסכמת את היום כמושלם, אם מתעלמים מהבחילה ….
ביום החמישי ירד גשם עד הצהריים. מיד כשהתבהר יצאנו באוטובוס ( חוויה נחמדה בפני עצמה, והתחבורה הציבורית הפתיעה לטובה) לbel Ombre, משם טיול לא קל , הוזהרנו שחלק בגלל בוץ והגשמים שירדו, ל Anse Major. לא להבהל, זה לגמרי אפשרי. המסלול יפהפה, חלקו עם נוף לאי הצלליות , חלקו ביער. טכנית הוא לא קל. יש סלעים גדולים שצריך לעבור, פה ושם הולכים בתוך מים . מומלץ נעליים סגורות או סנדלי גומי טובות ולא מחליקות . מגיעים לחוף יפהפה, שהגישה אליו ברגל אן סירה. להביא הרבה מים, חם ולח ומזיעים המון…..(חולצה מנדפת עוזרת מאד), משהו לנשנש, אין כלום בחוף…. אנחנו חזרנו ברגל , אפשר להתקשר למונית-סירה מהחוף ולחזור איתה. מומלץ ביותר!!!!! מקסים!!!!!!!
הלוך לקח שעה ושלושת רבעי עם שמונה מאות עצירות התפעלות וצילומים , החזרה שעה וטיפונת.
ביום הששי מרב התלהבות, שכרנו שוב רכב ונסענו לעשות את המסלול copolia trail. עליה ארוכה בתוך יער גשם, בפיסגה תצפית עוצרת נשימה על כל החוף המזרחי. הסימון בפיסגה בעצם לא קיים… התברברנו טיפה, אבל הגענו. כשמגיעים בקצה למעין שלט עץ שלא כתוב בו כלום, השביל מתפצל. שמאלה וישר, מגיעים לתצפית שנעצרת בסלע קטן. זה הלא נכון . צריך להמגחך שמאלה וכשמגיעים למעין פיצול לקחת פרסא חדה לאחור שעולה לכיוון מעלה , וזו הדרך הנכונה . השביל צריך להיות נח . הנוף בפסגה מטורף !!!!!
יורדים באותה הדרך . טיול יפהפה !!!!!! לנו היה יותר קל מהמסלול הקודם. אמנם עליה ארוכה מאד, אבל השביל יותר ידידותי . לקחת מלאאא מים !!
בערך שעה כל כיוון .
משם נסענו לחוף של ה four seasons , שהוא ללא כל ספק החוף הכי יפה באי. חול לבן, מים הכי טורקיז שראינו, עצי קוקוס, פשוט חובה!!!!!!
יום שביעי, לא הצלחנו לקבל צ׳ק אאוט מאוחר, טסנו בטיסת לילה חזרה. בילינו לשם שינוי בבריכה המהממת של המלון . היה לא רע בכלל 😉
אוכל: בימי רביעי יש שוק אוכל חביב ביותר בטיילת של בו ולון. לצערי גילינו אחרי ארוחה במסעדה, ככה שרק דגמנו קינוח, והתבאסנו…..
הרבה מסעדות נחמדות , לא נפלנו בשום מקום , אבל הכי הכי נהנינו מהla perle noir. אכלנו בה פעמיים, לא זולה , אבל כל מנה שטעמנו היתה לא פחות מ נפלאה, וממש שווה את התמורה !
כמובן לא לשכוח יתושן . כשחיפפנו, נעקצנו…..
מצרפת כמה צילומים ממש בקטנה , אבל קשה להעביר את היופי והרומנטיקה של המקום, גן עדן לגמרי !
__
תודה רבה למטיילת Marcela Grinfeld Sapir
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!