חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיישל ירח דבש המלצות

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

חזרנו מירח דבש מושלם בסיישל! היינו במאהה 6 לילות בקמפינסקי. לקחנו חצי פנסיון, הארוחת בוקר טובה, הארוחת ערב פחות. השכרנו רכב – מומלץ מאוד למי שרוצה לטייל וגם להגיע מהשדה ואל השדה כי המוניות יקרות. ברוב הימים הסתובבנו כל היום וחזרנו אחר הצהריים. יצאנו לאכול בערבים, האוכל לא יקר. הכבישים צרים, נוהגים בצד השני, אז לא קל אבל מי שיכול מומלץ.

במאהה עשינו את מסלול ה- copolia trail, מומלץ, לקח לנו שעתיים ולא צריך מדריך. לקחנו איתנו יורו, לא מקבלים דולרים שהדפיסו לפני 2006, את היורו צריך להחליף לרופי שלהם, עשינו את זה בויקטוריה. בגדול האוכל בסיישל בסדר, אבל זה ממש לא הhighlight. במאהה היינו יום אחד עם מדריך בשם דני, +248 2 581 956, לוקח 150 יורו ליום מלא, מראה מקומות יפים שלא מגיעים אליהם לבד ועושה הרבה תמונות יפות.

עברנו ללה דיג עם טיסה לפרסלין ומעבורת (מומלץ). היינו במלון ממש חמוד ויפה בשם Le Nautique Luxury Waterfront Hotel מלון בוטיק עם מסעדה טובה באי. המלון משכיר אופניים ב-100 רופי ליום, זאת הדרך היחידה להתנייד באי. זה האי שהכי אהבנו והכי מתאים לירח דבש עם החופים הכי יפים, anse coco ו-petit anse החופים הכי יפים,
צריך לעשות רכיבה והליכה לכל כיוון ולכל חוף, שווה את המאמץ. עשינו את הקייקים השקופים בלה דיג, זה כיף אבל פשוט היו יותר מדי אנשים אז זה קצת הוריד.

לקחנו מעבורת לפרסלין, גם שם שכרנו רכב. היינו בRaffles Seychelles, מלון ממש יפה עם
בריכה בוילה. טסנו עם air seychelles, הרבה יותר מומלץ מארקיע. בראייה לאחור היינו אולי נשארים פחות ימים במאהה ויותר בלה דיג.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!