חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות חתונה אזרחית באיי סיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

טיול וחתונה בסיישל (Seychelles) – רוצים להתחתן באיי סיישל ולעשות טיול מושלם? לפניכם כל ההמלצות שאתם צריכים בצורה מפורטת! קריאה מהנה!
בכדי לארגן חתונה באיי סיישל תצטרכו חברת הפקות.
לדוגמא חתונה במלון הריזורט H שנמצא באיזור מפרץ החוף Beau Vallon. אפשר להתחתן על החוף של המלון או בתוך בקתת עץ. אפשר להתחתן בכל מלון בסיישל לבחירתכם.
קצת על תהליך החתונה האזרחית בסיישל:
חתונה מתבצעת על ידי נציגים מהעירייה של סיישל וגם עדים (כן צריך גם עדים)..לרוב העדים יהיו עובדי המלון או נציגה מהסוכנות שאיתה קבעתם להתחתן.
הטקסט – צריך להחליף מילות חיבה/אהבה/נדרים, להחליף טבעות ולחתום על מסמכים וזהו אתם נשואים טריים!
לאחר מכן או לפני החתונה אפשר לעשות צילום בחוף עם צלם מקצועי (הסוכנות שאיתה אתם סוגרים מביאה לכם צלם מראש כמובן לכל הטקס).
אחרי הצילומים תלכו לנוח ולאכול את עוגת החתונה.
גם אם יורד גשם הטקס יהיה מרגש מאוד וחוויה שלא תשכחו.
אז כמה זה עולה להתחתן בסיישל?
א. חדר במלון – ממוצע של 400 דולר לזוג – רצוי לשדרג לסוויטת ירח דבש שיהיה לכם תמונות מהממות וגם לשדרג לארוחת ערב רומנטית ביום החתונה על החוף.
ב. תשלום לסוכנות הפקות חתונה – החברה נקראת Mason’s Travel ועולה 1100 יורו וזה כולל צילום בחתונה, טיפול במסמכי החתימה על הנישואין, חבילת חתונה במלון (לא כולל לינה באותו מלון).  קישור לחברה: http://masonstravel.com/get-married/4585596354
ג. אם אתם זוג ואין אתכם אורחים נוספים כמו חברים, הורים ובני משפחה אז לא תצטרכו לדאוג בנוסף למה שכתבנו. אם כן – אז תצטרכו לדאוג שלכולם יהיה חדר באותו מלון, בטקס עצמו תצטרכו לדאוג לאוכל לכולם וגם לסידורי הושבה.
התמונות ייצאו מטריפות, החוויה לא תשכח לעולם! ממש כמו להתחתן בגן עדן עלי האדמות. אל תפסידו את הרגש המיוחד הזה במקום השליו והקסום.
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!