חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הודעה לעיתונות – לשכת התיירות של סיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

איי סיישל נותרה מדינה בטוחה על אף התלונות בנוגע לבדיקות COVID-19

לשכת התיירות של סיישל מודיעה כי יעד התיירות האהוב נותר בטוח לביקור והיא מפריכה בתוקף את הטענות לפיהן רשות הבריאות של סיישל מנפיקה תוצאות "שקריות" על בדיקות COVID-19.

שלטונות סיישל מפריכים באופן מוחלט את ההאשמות שהועלו בדיווחים בתקשורת ובמדיה החברתית בישראל ואשר על פיהם שלטונות סיישל מסרו במכוון תוצאות בדיקות "לא מדויקות" למספר אזרחים ישראלים שנמצאו חיוביים במסגרת בדיקות לקראת צאתם מהיעד בחזרה לישראל.
שלטונות סיישל מדגישים כי אין זו כוונתם או מטרתם "לתסכל" את אורחיהם לקראת עזיבתם, על אחת כמה וכמה בימים שהמדינה משקיעה מאמצים לקידום התיירות אשר חשובה ביותר על מנת לבנות מחדש את כלכלת המדינה.

מנכ"לית לשכת התיירות של סיישל – שרין פרנסיס Sherin Francis מסרה כי: "התערבות בתוצאות בבדיקות ה- COVID אינם מהווים בשום אופן מטרה מכוונת של שלטונות סיישל, גם מכיוון שהדבר יגביר את הנתונים הסטטיסטיים השליליים של האי וישקף באופן שלילי את מצבו של היעד. לאחר חודשים ארוכים של מאבק שכל מטרתו הייתה להתניע ולהפעיל מחדש את ענף התיירות שלנו, סיישל מחויבת להבטיח שכל האורחים יבלו זמן איכות בלתי נשכח באיים שלנו ויהיו מאושרים בסוף שהותם, זה יהיה בניגוד לכל היגיון ובלתי יעיל לנהוג בכל אופן אחר”.

במקביל הסבירה הגברת פרנסיס כי אף על פי כן ולמרות האמור לעיל, סיישל אינה יכולה לאפשר לאורח לצאת ממדינה אם הוא נבדק ונמצא חיובי לוירוס, זאת בהתאם למדיניות סיישל והמדיניות הבינלאומית העכשווית בהקשר להגבלות הנוגעות לבריאות והיגיינה.
"כל אורח שנבדק במהלך שהותו ונמצא חיובי צריך להישאר בהסגר במשך עשרה ימים לפני שיתאפשר לו לחזור לביתו בארצו, זו הנורמה המצופה מאיתנו והיא כזו בכל מקום, על כן אנו נאלצים לבקש מכל האורחים אשר נקלעו למצב הלא נעים, למלא אחר הנחיות ההסגר".
מנכ"לית לשכת התיירות של סיישל הדגישה כי מדינת סיישל עדיין בטוחה לביקורי תיירים וכי הדיווחים הנ"ל אינם אמורים להרתיע מבקרים פוטנציאליים מלבקר באיים האהובים.

שר החוץ והתיירות מר סילבסטר רדגונדה – Sylvestre Radegonde, אישר גם כי מדינת סיישל מחויבת למעקב אחר כל אמצעי הבטיחות והפרוטוקולים הקיימים כדי להגן הן על מבקריה והן על האוכלוסייה המקומית.
השר רדגונדה אמר כי: "סיישל משקיעה מאמצים וכספים רבים על מנת לוודא שחווית האורחים תהיה נעימה וללא הפרעה, עם זאת, ניתן להשיג זאת רק אם המבקרים ישמרו כראוי גם על אמצעי הבטיחות ודרישות הבריאות במקום. שום מדינה בעולם לא יכולה לטעון בוודאות שהיא נטולת COVID לחלוטין. הממשלה וכל השותפים בתעשיית התיירות המקומית מחויבים להבטיח שאיי סיישל יישארו בטוחים עבור כל האורחים ושבדרך זו האורחים שלנו ייהנו וישמרו את הזיכרונות הטובים ביותר מחופשתם בסיישל. זה לא האינטרס של סיישל, של השותפים שלנו או של האורחים שלנו לנהוג אחרת, מאחר ידוע וברור עד כמה הכלכלה שלנו נשענת על ענף התיירות".

לתיירים המבקרים באיי סיישל והנדרשים לבצע בדיקת PCR ולהוכיח תוצאה שלילית בעת היציאה מהמדינה, יש כיום אפשרות להשתמש במתקני הבדיקה של משרד הבריאות של סיישל או במתקני הבדיקה הפרטיים.
בנוסף, מעבדה פרטית חדשה פתחה את שעריה מוקדם יותר השבוע. המעבדה בעלת היקף הבדיקות הגדול ביותר בכל מדינות האוקיאנוס ההודי, יכולה להבטיח את קבלת התוצאות בתוך פחות מ-24 שעות. שתי מרפאות פרטיות נוספות מציעות גם הן את שירותיהן עבור ביצוע בדיקות COVID עם הבטחת מתן תוצאות תוך 24 שעות.
המבקרים מוזמנים לבחור ולהשתמש גם בשירותים פרטיים אלה.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!