חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיישל עם פעוטות – תינוק / תינוקת בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

מתכננים להגיע לסיישל עם פעוט או פעוטה? לבוא לחופשה בסיישל עם תינוק קטן או תינוקת קטנה זה קצת קשה. למה? בואו נסביר!

ממליצה בחום למקום כזה מדהים לעשות טיול לבד ולא עם תינוקת…רצוי להשאיר אצל סבא וסבתא ולטוס לשבוע לבד לנופש. היה איתנו זוג עם תינוקת שכמעט ולא יצא מהמלון ולא ניצל את האטרקציות, הטיולים, האיים והכיף במקום כזה. (קשה למשל להפליג עם התינוקת ולצאת לטיולי יום כיוון שזה יום שלם בחוץ)
אם כבר טיול כזה אז קחו זמן לעצמכם ותהנו מהטיול
🙂

זה לא כמו חופשה לבד אבל עדיין יהיה כיף מאוד אם להגיע אם תינוק/ת בכל זאת.

לדוגמא עם פעוט בן 1.5. לא קל.. הרבה מהטיולים בטבע הם טיפוסים שלא אפשריים עם פעוט. מרבית האטרקציות מערבות הפלגות בסירות ואם הים לא מאוד רגוע זה מסוכן ומאוד בעייתי.. אם אתם בקטע של בטן גב ומעבר בין חוף לחוף זה יכול להתאים, אם יש לכם פעוט שלא עושה לכם חיים קשים ( אנחנו מצאנו את עצמנו רצים אחריו כל הזמן..). עוד נקודה חשובה- במסעדות נפתחות בצהריים רק ב-12-12:30, ולוקח המון זמן למנות לצאת.
ואני לא חושבת שזה מתאים  להגיע עם תינוקות (יש לי 2 בנות בבית 4.5 ו-2) רוב האטרקציות מצריכות נסיעות, טיפוס, הפלגה וכו'.. הכבישים לא להיט… מצד שני זוגות שראינו כאן עם ילדים רוב הזמן במלון ולדעתי זה לא שווה את הכסף..אם רוצים להיות במלון אפשר לקחת טיסה לזנזיבר -חצי מהזמן טיסה, מים כחולים מדהימים מלונות מפנקים וחצי מחיר…זאת דעתי..אבל סיישל מדהימה!
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!