חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איי סיישל חופשה לגיל השלישי

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

רוצים לטוס אל איי סיישל לחופשה עם בני הגיל השלישי (קשישים / מבוגרים)? תדעו שאיי סיישל מציעים חופשה מושלמת לגיל השלישי..כל ההמלצות והטיפים כאן!
הי לכולם חזרנו מחופש מדהים סיישל זה בהחלט המקום הכי יפה שביקרתי בו ! התארחנו במלון סאבוי מאוד מומלץ. אנחנו נסענו עם ההורים שלי בני 80 והילדים בני 9 כך שההרכב חייב אותי להתכונן מראש ולוודא שהכל מאורגן בצורה הנוחה ביותר. להלן הסבר על הטיולים ועוד…
1. ביום השני לאחר התאוששות מטיסת לילה לקחנו יום טיול באי
Botanical Garden-גן בוטני גדול עם הרבה ירוק
עלינו לראש ההר לנקודת תצפית מדהימה של האי
– ביקרנו במפל המדובר נחמד ללכת קצת בתוך היער אבל המפל עצמו נחמד לא מדהים
לאחר מכן נסענו לדרום שם יש חופים מדהימים ביקרנו ב intendance beach
חוף מדהים מדהים חייבים לבקר ואם אפשר לבלות שם יום שלם מומלץ
ואכלנו צהריים ב Baptista restaurant
מסעדה נחמדה על הים עם נוף מדהים לאור העובדה שלוקח להם כל כך הרבה זמן להכין את האוכל אנחנו בילינו את הזמן בשחייה בים והאכלת צבים ליד. אנחנו ויתרנו על ביקור בווקטוריה העיר.
היה לנו נהג מדהים בשם דני (בתמונות טלפון ואי מייל) הוא הגיע עם ואן גדול עם 13 מקומות כך שהיה ממש כיף הרבה מקום לכולנו.המחיר לכל היום היה 150 יורו. הציעו לי בים גם ב 100 יורו אבל העדפתי ללכת על בטוח על מנת שיהיה נוח לכולנו.
2. Anne Marine Park
ביום השני עשינו
יום טיול מקסים הכולל שנורקלים והאכלת דגים אנחנו כולנו אוהבי ים ומאוד נהננו בטיול . ביקרנו גם ב Moyenn Island אי מקסים ביופיו עם נוף מהמם שם גם אכלנו צהריים .
אני הזמנתי את הטיול מהמלון אבל לאחר שהגעתי פגשתי את גאסטין המדובר שנמצא על הים בחוף של סאבוי ולאחר התמקחות קלה הוא הסכים למחיר של 400 יורו לכולנו. בתמונות הטלפון שלו, אבל לדעתי את הטיול הזה אפשר להזמין כשמגיעים .
3. טיול לפרסלין ולה דייג. לדעתי חובה לבקר שני האיים מדהימים ביופים ואם נחזור כזוג אני מעדיפה ללון שם .
אנחנו לקחנו טיסות לאור כל ההמלצות בפייס ואכן היה משתלם וגם חוויה 15 דקות והגענו. מטוס קטן עם 18 מקומות ישיבה. בפרלין הזמנתי נהג מקסים (מצב פרטים) שחיכה לנו ישר שנחתנו ולקחת אותנו לValle de mai National Park לנו הספיק לחלוטין הטיול הקצר, מה שמיוחד אלו עם עצי הקוקוס הגדולים . מי שבא בשביל החופים המדהימים לדעת כולנו יכול גם לוותר אבל הדעות חלוקות. משם הנהג לקח אותנו לחוף מההממםם וחבל שלא היה לנו עוד זמן Anse Lazio beach . ושוב היינו מוכנים לבלות שם יום שלם. הנהג לקחת אותנו למעבורת בשעה 12:30 ללה דיג .לה דיג מהממת פשוט כאילו חזרנו בזמן (מצ״ב סרטון) הכל כל כך יפה ואנשים שמחים ונעימים. את ההורים שלחנו בטוקטוק לחוף סורס דארגנט ואנחנו עם הילדים נסענו עם האופניים. שימו לב אם אתם עם ילדים קטנים יש ממש להזהר מנהגי בטנדרים הם נוסעים מהר והבנתי גם ללא רישיונות נהיגה. אבל זאת חוויה והילדים ממש ממש נהנו מהנסיעה. ליד החוף יש מסעדה נחמדה אפשר לעצור להפסקת צהריים. החוף מדהים ביופיו הסלעים הגדולים עם כל הירוק מסביב פשוט מהמם.
המעבורת האחרונה יוצאת ב 18:15 ולכן היה לנו הרבה זמן עד לטיסה. במידה ויש טיסות ב 19:30 עדיף. הנהג חיכה לנו כשחזרנו ולקח אותנו למסעדה נחמדה במלון בריטניה 10 דקות משדה התעופה. זאת הייתה הפסקה ממש מרעננת ונעימה. שם הנהג שלנו ראלף מאוד מומלץ מחיר כל הנסיעות 150 יורו. מצ״ב כרטיס עם פרטים.
4. מסעדות : ליד המלון יש מספר מסעדות.
Boabab פיצה פסטה טיים מאוד מתאים לילדים
Mahek מסעדה הודית. נחמדה
La Plageמומלץ להגיע בסביבות 19:00 ולהנות נוף של הים בשקיעה מדהים! אנחנו שמרנו את המסעדה ליום האחרון. יש להזמין מראש מקום ולבקש שולחן בחוץ.
לסיכום מקום מדהים מדהים מדהים ביופיו אנשים נחמדים מאוד ודיקנים מנומסים נעימים אושר גדול!
—-
אני ממליצה על טיסה בשמונה בבוקר בשדה לזכרוני יש להיות חצי שעה לפני. מומלץ להזמין נהג לפני ולסגור מחיר כי זה יום עמוס ואין זמן (כרטיס ביקור של הנהג מצורף) ברגע שיש נהג אז 12:30 זה סבבה … קצת לחוץ אבל במגבלות של יום אחד זה סבבה כשיש נהג שלוקח ומחזיר לכל המקומות ולרחפת … בפרלין יש את הנהג בלה דייג לקחנו אופניים. תהנו!
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!