חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר חופשה בסיישל: כמה יעלה לטוס?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

רבים המעוניינים לטוס ליעד טרופי עוסקים בשאלה: כמה עולה לטוס לסיישל? על אף שניתן להוזיל חלק מהעלויות, למצוא דילים טובים לסיישל ולא לבחור במלונות היקרים ביותר, סיישל כיעד אקזוטי מבוקש אינה זולה כלל.

הרבה פונים אלינו ושואלים אם החופשה לסיישל יקרה, כמה כסף לקחת והאם סיישל זולה.  אז חשוב לומר ולציין כי סיישל זה יעד טיול יקר..המלונות יקרים, הטיולים והסיורים יקרים אבל מדובר בחופשה של פעם בחיים שאסור לפספס..ושבאים בגישה של "החופשה יקרה וחיים פעם אחת" נהנים יותר..וזו ההמלצה שלנו!

מרכיב עלות טיסה לסיישל הוא מרכיב ניכר בעלויות, לאחרונה כרטיס טיסה לסיישל הוזל באמצעות טיסות ישירות, כולל טיסות של אייר סיישל שעצרה את הטיסות מישראל למשך מספר חודשים בשנת 2020 עקב הקורונה.
ניתן למצוא טיסות זולות לסיישל בעלויות של החל מ 400$ ועד 500$ הלוך-חזור (טיסות ישירות לאי פרלין ייקרו את מחיר הטיסה באופן ניכר).

אפשרויות לינה בסיישל יכולה להתחיל מכמה עשרות יורו ללילה ובמלונות היקרים יותר כמה מאות יורו לילה,  מכוון וסיישל הוא יעד מבוקש גם בקרב עשירי העולם, המחירים ללינה באיים שונים בסיישל יכולים להבהיל חלק מהתיירים, אל דאגה אלפי יורו ללילה זה רק לתיירות יוקרה בסוויטות מיוחדות במלונות בודדים.
באיי סיישל ניתן למצוא דירות להשכרה, מלונות במחירים נוחים לכיס הישראלי הממוצע ועד וילות ומלונות יוקרה – הכל תלוי בתקציב שלכם.

בסיישל ניתן למצוא מסעדות לישיבה או לקחת בטווחי 5-10 יורו לאדם, מסעדות קצת יותר נחשבות במאכלים בינלאומיים יגבו פי 2 ומסעדות גורמה המגישות מנות יוקרתיות יכולות להוביל אתכם לעלות של 80-100 יורו לאדם.
אם תרצו להוזיל את עלויות האוכל תוכלו לקנות תוכלו למצוא מקומות לבישול עצמי או לבשל בדירה אותה השכרתם.

עליות האטרקציות בסיישל תלויות בסוג האטרקציה אותה בחרתם, חלק מהאטרקציות יתאפשרו במחירי של 20-40 יורו לכרטיס ואטרקציות יקרות יותר עשויות לעלות מעל 100 יורו (המחירים משתנים מעת לעת).

בנוסף ישנן עלויות נוספות: ויזה לסיישל (ילד עד גיל 12 בעלות של 5.5 יורו ומבוגר 45 יורו), עלויות בדיקות קורונה פרטיות (תלוי תקופה ומצב), מעברים בין האיים של סיישל (למי שמעוניין לעבור בין אי לאי, עד 50 יורו לכרטיס עבור מעבורת) וכן עלויות ביטוח בריאות לחו"ל (העלויות התייקרו עקב מגפת הקורונה).

עם חיסכון לחופשה אקזוטית ומציאת דילים משתלמים, התייר הישראלי הממוצע יוכל להרשות לעצמות את החופשה בסיישל.

5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!