חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התניידות בתוך איי סיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

איך מתניידים באי? ההתניידות באיי סיישל נוחה משחשבתם, רשמו לעצמכם כמה טיפים מהירים לתנועה באיים המתויירים של סיישל ותגיעו מוכנים להגיע לכל מקום שתרצו בין אם בשייט, טיסה, אופניים, מכונית.

שני האיים הגדולים של סיישל הם האי מאהה והאי פרלין, באיים אלו ההמלצה החמה היא לשכור רכב ובעיקרה שירותי השכרת הרכבים דרך המלונות.
לפני שאתם עולים לכביש בסיישל זכרו, הנהיגה באיים אלו היא נהיגה בצד שמאל (הפוך מישראל), סעו בזהירות ותתרגלו לשינוי מיקום הנהג, במיוחד באזורים צרים הקשיים לנסיעה גם בתנאים רגילים.

עלות השכרת רכב באיים תנוע בין 30 יורו ל 45 יורו ליום השכרה, מרבית הרכבים להשכרה הם רכבים קטנים יחסית, אם תרצו להשכיר רכבי שטח או רכבים משפחתיים נוחים יותר סביר שתמצאו אך העלות ליום תעלה בהתאם.
באיים שירותי תחבורה ציבורית, באי מאהה ובשל גודלו ומרכזיותו התחבורה הציבורית מתחילה משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב עם מספר קווים.
באי פרלין טווח הזמנים מתקצר מהשעות המוקדמות של הבוקר ועד אחר הצהריים.
בכל מצב מומלץ לבחור באפשרות לנסיעה ממוזגת בעלות של 10 רופי סיישל.

באי לה-דג הקטן יחסית, התחבורה כמעט היחידה היא אופניים, את האופניים ניתן לשכור במרבית המלונות באי.
בכל האיים תוכלו למצוא שירותי מוניות בתעריפים אחידים, עלות המונית יקרה באופן יחסי לשאר האפשרויות (במיוחד ההשכרה), אם אתם לא מעוניינים לבזבז יותר מדי כסף על תחבורה עדיף לבחור בהשכרת רכב או אופניים (תלוי אי).

אוטובוסים / תחבורה ציבורית

האוטובוסים הכחולים הם מהווים את התחבורה הציבורית באי מאהה, מדובר על אוטובוסים ישנים (מעט קטנים) וישנם הרבה תחנות אוטובוס במקומות המרכזיים.

התחבורה הציבורית באיי סיישל אינה מפותחת כמו במדינות אחרות. ישנם כמה אוטובוסים שנוסעים בקווים אבל הם לא תכופים או אמינים כל כך.

המחיר של כרטיס אוטובוס מתחיל ב-SRF1 (0.10 דולר ארה"ב).

באיי סיישל האוטובוסים הם בבעלות פרטית והם מופעלים על ידי חברות פרטיות.
לממשלה אין שליטה על אופן פעולתן של חברות האוטובוסים ועל כמה הנוסעים צריכים לשלם עבור השירותים שלהם. מחירי האוטובוסים תלויים במרחק הנסיעה, אך אין מחיר קבוע לנסיעה בודדת.

5/5 - (3 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!