חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות שבוע באיי סיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

חזרנו משבוע סיישל מצויידים בהמלצות וטיפים למטייל הישראלי – 7 ימים בסיישל? להלן המידע החשוב:
ארקיע. שילמנו באיזור 1380 לכרטיס אחד ועם הזמן המחיר של הכרטיסים ירדו כי לא הצליחו למלא טיסה… הטיסה שלנו לא הייתה מלאה. לדעתי המחיר הגיע ל 800 דולר.
שכרנו רכב מראש מחברת maki שזו סוכנות שמשדכת בינכם לבין חברת השכרה. כ 40 יורו ליום. שכרנו יונדאי i10, במאהה קיבלנו גיר ידני והיה מאתגר. בפרסלין קיבלנו אוטומט וטוב שכך כי בפרסלין פגשנו כבישים
קצת יותר הרריים…
מידי פעם הייתי צריכה להזכיר לבן זוגי לנהוג בצד שמאל ואיכשהו עברנו את החוויה בשלום למרות הכבישים הצרים עם התעלות והתהומות בצידי הכביש.
מלונות:
במאהה ישנו במלון avani. המלון מרוחק מויקטוריה ומחוף המרכזי בו וואלון אבל הוא נהדר. חדר האוכל על המים, רצועת חוף פרטית יפייפיה, חדרים גדולים ומרווחים, מסעדה נחמדה ומחיר ארוחת הערב לא יקר יחסית במלון וטעים. בקיצור, מלון מומלץ. במאהה בעיקר טיילנו בחופים כולל החוף בארבע עונות שבאמת לא הבנו על מה המהומה… החוף ב avani יפה יותר
לטעמנו.
במהאהה קפצנו לגן הבוטני. מיותר לטעמנו. ולעדן איילנד. שם פגשנו פסאג׳ חביב אבל אל תבנו על זה, אין מה לקנות.
לפרסלין טסנו במטוס שהזמנו עוד מהארץ, טיסה קצרה וחביבה.
למלון בפרסלין קוראים קוקו דה מר וגם הוא היה נהדר. חדרים מעוצבים בטוב טעם, מרווחים ומפנקים. האוכל מצויין, הבעיה היחידה שגברים צריכים להגיע לארוחת הערב עם מכנסיים ארוכים או לפחות מתחת לברך. למזלנו בעלי הביא איתו ג׳ינס לטיסה, אחרת… ארוחת הערב יותר יקרה ממלון avani אבל זה התאזן עם מחיר השהות שהיה זול יותר בקוקו דה מר.
בשני המלונות, אגב, ארוחת בוקר אחלה.
ללה דיג שטנו במעבורת מפרלין, לוקח רבע שעה. אם הזמנתם מראש, כדאי להדפיס את הוואוצ׳ר. לקחנו מעבורת של 10:00 וחזרנו ב 14:30. לנו זה הספיק אבל אנחנו ממצים מהר…. דיוושנו עד לשמורה עם החוף, נכנסנו קצת, אכלנו צהריים בדרך ודיוושנו חזרה. בטוחה שיש עוד הרבה מה לעשות שם אבל לנו זה הספיק.אם לא הדפסתם הם עושים פרצוף אבל נותנים לכם כרטיס.
בלה דיג שכרנו אופניים ב 100 רופי לאחד. מיד ליד המעבורת משכירים ב 150 אבל בצומת טי (נשבעת לכם שזה רק 5 מטרים ולא 200 מטר כפי שנכתב פה בעבר) משכירים ב 100. החופים בלה דיג מדהימים ואכלנו במסעדה איטלקית הכי טובה שפגשנו שם.
לאי הצבים שטנו עם רוברט שהומלץ כאן. מיצינו תוך שעה וחזרנו לחופים המדהימים של פרסלין.
לסיכום,
סיישל מהממת. טיילנו גם חופים וגם נכנסנו פנימה לתוך האי. האוכל בעיקר מבוסס על דגים. ובכל מקום ישראלים כך שאנחנו נראים כמעצמה. אף אחד לא שאל אותנו מאיפה אנחנו, כולם מאוד נחמדים, גם כאלו שפוגשים סתם ברחוב ולא משלמים להם כדי להיות נחמדים.
מזג אוויר מרק – חם ורטוב. אבל נסבל.
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!