חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האי גרנדה סור

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

הכירו את האי גרנדה סור - Grande Soeur

בלב האוקיינוס ההודי, מעט צפונית מהאי היפה לה דיג, נמצאים שני איים קסומים במיוחד: איי האחיות. האחות הקטנה, פטיט סור סיישל (Petite Soeur), היא אי קטנטן עם קו חוף סלעי. האחות הגדולה לעומת זאת, גרנדה סור סיישל (Grande Soeur), הוא אי גדול יותר, עם שני חופים מדהימים ביופיים. בדרך כלל, הביקור יכלול את שני האיים השכנים. אבל אם צריך לבחור אחד – אין ספק שכדאי לבחור באחות הגדולה, בגרנדה סור.

טיול בגרנדה סור – שקט באוזניים, אוקיינוס כחול בעיניים

גרנדה סור הוא אי שפשוט יש בו הכל. יש כאן פסטורליות, טבע, בתוליות, חופים נפלאים, בעלי חיים בהמוניהם. השקט והשלווה כאן נשמרים תמיד, הודות לפיקוח ההדוק של בעלי האי הקפדניים. אפילו שזה אחד האיים היפים ביותר בסיישל, הוא ההיפך הגמור מהמוני ועמוס. כאן, תמיד שקט ונעים.

בשנים עברו, פעל באי מטע קוקוס ענק, שסיפק פרנסה לתושבי האי. בשנת 2005 החליטה ממשלת סיישל להעמיד את שתי האחיות למכירה, והן נקנו לבעלותו הפרטית של מלון היוקרה שאטו דה פוי (Le Château de feuilles). בעלי המלון החליטו לשמור בכל מחיר על ייחודו של האי, ולא להפוך אותו לבית מלון אחד ענק. בזכות החלטה זו, הטבע, החי והצומח באי נשמרו מפעימים ומקסימים במיוחד.

אטרקציות בגרנדה סור – מה יש לעשות כאן?

מה יש לעשות בגרנדה סור? התשובה היא – הרבה.

ראשית, אי אפשר שלא להתחיל משני החופים הלבנים והמקסימים שיש באי. החופים הלבנים, על מי הטורקיז הצלולים שלהם, נמצאים קרוב מאוד לשונית אלמוגים גדולה. האלמוגים, כידוע, מושכים אליהם מגוון דגים עשיר וגדול, שיהפכו כל טיול שנירקול לחוויה של ממש. החוף אנסה מארי-לואיז (Anse Marie-Louise) הוא החוף הקרוב יותר למזח וליחידות האירוח שעל האי. חמש דקות הליכה ממנו נמצא החוף הנוסף. שני החופים יחסית ריקים מאדם, אולם החוף המרוחק יותר – נטוש אפילו יותר. שני החופים מתהדרים בחול לבן ורך, מים צלולים להדהים (ברוב הימים, הראות יכולה להגיע ליותר משלושים מטר!), דגים, סלעי גרניט וצל עצים.

מלבד האפשרות לשכב על החוף או לצאת לשחייה, גרנדה סור הוא אחד המקומות המושלמים ביותר לצלילות באיי סיישל. האלמוגים והדגים כאן, בשילוב עם הראות המצוינת ועם היעדר עומס הצוללנים, הופכים את האי לאתר צלילה אידיאלי.

מומלץ מאוד לצאת לטיול על האי, על חופיו או במרכזו המיוער ביער טרופי סבוך. האי שופע בעלי חיים. בעונה, אפשר לראות כאן צבי ים בוקעים מביציהם, ועושים את דרכם הראשונה אל המים. לאי מגיעים כרישים קטנים (שאינם מסוכנים לבני אדם, אין צורך לדאוג), צבי יבשה גדולים, דגים צבעוניים ועוד.

אירוח, לינה, אוכל

האוכל בגרנדה סור הוא בהחלט אחת מגולות הכותרת של האי. צוות המלון מכין על החוף ארוחות ברביקיו וגריל, שהתפרסמו בכל סיישל. מי שמגיע לאי, בהחלט לא רוצה להחמיץ את החוויה הקולינרית הזו, שמתרחשת בתפאורה נהדרת של חוף פסטורלי ושקט.

ניתן להגיע בשייט לגרנדה סור, היוצא מהאי פרסלין, בו ממוקם המלון. לאורך השבוע, המלון מאפשר כניסה (מבוקרת ומדודה) של תיירים אל האי. עם זאת, בסופי השבוע – האי כולו סגור אך ורק עבור אורחי המלון הלנים באי עצמו. באי יש מספר מצומצם של ווילות, הבנויות כולן במיקומים נפלאים על האי. למשך לילה אחד בסוף השבוע, האי כולו יכול לעמוד לרשותך. כמובן, אין בגרנדה סור מלונות נוספים, כך שאין כל סיכוי להיתקל במישהו נוסף במהלך השהות באי.

אי פסטורלי, שקט, מבודד ופרטי לחלוטין – מה עוד אפשר לבקש?

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!