חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האי אדן (Eden Island)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

הכירו את האי אדן - גן העדן של סיישל (Eden Island)

האי אדן, סיישל, הוא אחד מהאיים המיוחדים והשונים בנוף הסיישלי. כשחושבים על גן עדן, סיישל התברכה בקילומטרים של חופים עוצרי נשימה העונים בדיוק על תיאור זה. אבל האי אדן שונה מהאחרים: הוא תוכנן מראש להיות גן עדן. זהו אי מלאכותי, שעוצב כולו במחשבה על חופשה מושלמת במיקום נהדר. מי שיבחר לבלות את חופשתו כאן, בהחלט לא יתחרט על כך.

האי אדן – Eden Island

האי אדן הוא אי קטן, 56 דונם בסך הכל. הוא נבנה על בסיס שונית אלמוגים שנפגעה ולא ניתן היה לשקמה. סלעי הגרניט החזקים והיציבים של השונית משמשים כבסיס לאי. הקמת של האי אדן החלה בשנת 2003, והסתיימה בשנים האחרונות. האי קרוב מאוד לאי מאהה – 5 קילומטרים ממנו בסך הכל – ובין שני האיים מחבר כביש החוצה את האוקיינוס.

קודם כל ולפני הכל, מדובר באי יוקרתי ביותר. מתחמי הנופש ומבני המגורים שנבנו על אי מתאימים כולם לעשירי העולם, וחלקם גם מוצעים להם לקנייה. האי כולו תוכנן במחשבה על פאר, יוקרה, פנאי ונופש, ורואים זאת בכל צעד ושעל כאן. ממתחמי הקניות המפוארים עם חנויות הבוטיק, מסעדות הגורמה המצוינות, ועד החופים הפרטיים המבודדים והנפלאים – הכל כאן משדר עושר, והרבה מאוד אושר. רבים מהמבנים באי נמכרו, חלקם לעשירים מכל רחבי העולם, אולם לא קשה כלל למצוא כאן מקום ללינה קצרת טווח. באי פועלים מלונות רבים, וחלק מעשירי העולם נוהגים להשכיר את דירותיהם לתיירים לטווחים קצרים. גם אם אינך מעשירי עולם, כאן ניתן בקלות להרגיש כעשיר – וליהנות מהחיים.

תמונה פנורמית תצפית "Victoria viewpoint" - האי אדן, סיישל
תמונה פנורמית תצפית "Victoria viewpoint" - האי אדן, סיישל

קניות, מסעדות ופעילויות באדן, סיישל

אזור הקניות ובילויים היוקרתי של האי אדן הוא אדן פלאזה. מרבית המלונות ובתי המגורים ממוקמים מאוד סמוך לו, לרוב ממש במרחק הליכה. באדן פלאזה ניתן למצוא ממש כל מה ששופוהוליקים וחובבי החיים הטובים יכולים לרצות. יש כאן חנויות בוטיק, מציאות חד פעמיות ונפלאות, מסעדות גורמה, בתי קפה נעימים ועוד. במתחם האי, פועלים גם מועדון יוקרתי, מגרשי טניס, מגרשי כדורי עף חופים, בריכות ומסלולי ג'וגינג וריצה.

כשחושבים על האי אדן, אטרקציות של ים צצות מיד במחשבה. כמו בכל חופי סיישל הנפלאים, מומלץ מאוד לצאת כאן לסיורי צלילה, שנורקלינג, שחייה, דיג, גלישת רוח ועוד. אם במאהה חשבת שהחופים הם יפים וריקים מאדם – צריך רק לראות את חופי האי אדן. הים כאן רגוע אפילו יותר מאשר ביתר איי סיישל. הגלים נמוכים, הדגים נפלאים, ומזג האוויר אידיאלי ברוב ימות השנה.

מלבד האטרקציות הימיות ה"רגילות" לסיישל, האי אדן מתהדר במרינה הבינלאומית הגדולה ביותר באוקיינוס ההודי. הודות למעמקי האוקיינוס, המרשימים יותר מהים התיכון הרדוד שלנו, המרינה מתאימה גם ליאכטות ענקיות. בעלי היאכטות המאושרים יכולים להגיע בשייט לאי אדן מכל רחבי העולם, וללון ממש מרחק צעדים ספורים מהמרינה. אחרי הכל, האי תוכנן להיות סמל ליוקרה ולפאר.

האי אדן – מלונות יוקרתיים באווירה אחרת

מרבית מקומות הלינה באי אדן הם ווילות וסוויטות מעוצבות ומרוהטות, בשירות עצמי. הדירות הללו מאובזרות ומתאימות לחיים של משפחה. אפשר למצוא כאן מטבחים מאובזרים, אם נפשך מאסה כבר במסעדות ובבתי הקפה (אבל בנינו, הסיכויים לזה די קטנים, לא?). כמעט מיותר לציין שכל הדירות והמלונות הם ברמת חמישה כוכבים, וברמה גבוהה מאוד.

אתר הנופש אדן איילנד לאקז'רי (Eden Island Luxury Accommodation) מציע מגוון יחידות אירוח שונות. הדירות ה"פשוטות" יותר, המתאימות לזוג, הן דירות עם חדר שינה אחד. דירות גדולות יותר יכולות להות גם דירה דו-מפלסית עם מספר חדרי שינה, וילה עם בריכה פרטית ואף בית דו-מפלסי עם בריכת מים עמוקים. כל הדירות מרוהטות ומעוצבות בסגנון מודרני, ומפואר ביותר. ציון 8.7 בבוקינג – לחצו כאן לדף המלון!

דירת 70A14 באדן איילנד (Eden Island Apartment 70A14) היא דוגמא לדירת אירוח שאיננה חלק ממלון. זהו קומפלקס דירות עם חוף פרטי, מסעדה, בריכת שחייה חיצונית, בר, מרכז בריאות וספא ועוד. ניתן למצוא כאן גם שולחנות ביליארד ופינג-פונג, וכן מתקני שעשועים לילדים. ציון 9.1 בבוקינג – לחצו כאן לכניסה לדף המלון!

מי שמחפש מלון של ממש, ולא דירה בשירות עצמי, יוכל לבחור במלון אדן בלו (Eden Bleu Hotel). זהו מלון של ממש, המגיש במסעדתו ארוחות בוקר וארוחות קלות לאורך היום. מסעדת המלון ממוקמת לצד הבריכה, עם נוף מקסים. במקום יש מתקני עסקים וכנסים, וכמובן שגם בריכה חיצונית מרשימה ובר מוצלח. ציון 8.4 בבוקינג – לחצו כאן לכניסה לדף המלון!

חופשה של שקט ושלווה – ברמה אחרת

אלו הם רק חלק קטנים ממגוון המלונות ודירות הפאר שיש לאי אדן להציע לאורחיו. כל אחד יוכל למצוא כאן את דירת החלומות שלו, ולגור למשך החופשה בסגנון עליו תמיד חלם. זה היופי של האי אדן. כאן, חלומות בהחלט יכולים להתגשם.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!