חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה דעתכם על חופשת בטן גב בסיישל בזמן הקורונה?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

סיישל, מדינת איים קטנה שתאפשר לנופשים שאוהבים "חופשת בטן גב" איים שונים לבחירה, אטרקציות, שופינג, מסעדות טובות ואפילו חיי לילה. מה מיוחד בכל אי בסיישל? מה אפשר לעשות בסיישל? כמה החופשה תעלה? ואיך טסים לסיישל בקורונה? על כל השאלות יענה לכם מומחה התיירות הישראלית והעולמית, אסף חילו.

איי סיישל: מאהה, לה דיג, פראלין, אלדברה

מדינת האיים סיישל מתבססת על תיירות ובעיקר על תיירות יוקרה, עם אוכלוסייה המונה פחות מ 100 אלף תושבים וכולתת 115 איים (רק 33 איים פעילים ומאוכלסים).
מבין כל עשרות האיים הפעילים, התיירים מצביעים ברגליים לכיוון מספר אקסקלוסיבי ומצומצם של איים: האי מאהה, האי המרכזי ביותר בסיישל ובתוכו עיר הבירה של סיישל, ויקטוריה. האיי נפוץ בפעילויות הספורט הימי, החנויות והגנים הבוטניים בויקטוריה כאשר השהות באי משלבת עיר ואי עם עשרות חופים לרווחת הנופשים.
האי לה דיג, אם אתם אוהבים להתנתק לה דיג הוא האי עבורכם. התנועה העיקרית באי נעשית באמצעות עגלות ואופניים, האי ידוע בזכות חופי סלעי הגרניט מהיפים בעולם.
האי פראלין, כל נופש שביקש בפראלין סביר שגם ביקר בשמורת אל דה מאי, שמורה הידועה בזכות עצי הקוקו דה מר.
האי אלדברה, איי האלמוגים הגדול ביותר בעולם שיד האדם והתעשייה המודרנית לא נגעה בו, שימור הצומח והחי באי מבוצע כבר אלפי שנים.

מה יש לעשות בסיישל? אסף חילו מסביר על הפעילויות!

שטחה היבשתי של סיישל הוא 460 קמ”ר ולמרות זאת הפעילויות במדינה רבות ומושכות תיירים מכל העולם, במיוחד התיירים האמידים שבהם.
אם תשאלו את מומחה התיירות הישראלית והבינלאומית, אסף חילו, האפשרויות בסיישל בלתי נגמרות: “מספיק לחוש את תחושת האי ואת המיקום ייחודי באוקיינוס ההודי כדי להבין את סוד את הקסם של סיישל, המיקום הוא רק הסיפתח לפעילויות רבות באזור. אחד החופים הקסומים ביותר הוא חוף Source Dargent באי לה דיג, ללא כל כניסת כלי רכב ביופי עוצר נשימה, ניתן לבחור במסע בצלילה באלדברה, לבצע אומגות וטיפוס על קיר במסע בתוך ג’ונגל, לטייל בעיר הבירה ויקטוריה, ליהנות משופינג ובעיקר ליהנות מהאווירה הייחודית והטמפרטורה כמעט מושלמת לכל אורך השנה”.
אסף חילו ממליץ להכניס את היד עמוק לתוך הכיס כדי למצוא את המלונות הטובים באמת: “בכל האיים תוכלו למצוא מלונות טובים, חופשה לסיישל ובכל מקום היא לא זולה גם לא בימים שאינם חגים. מלונות כמו קונסטנס אפילייה, מחיר קצת יותר זול ובתמורה נאה תוכלו למצוא במלון ברג’איה בו ואלון. ההמלצה הטובה ביותר היא לקחת חצי פנסיון במלונות, האוכל לרוב ברמה גבוהה. מרבית המסעדות בסיישל מומלצות ע”י המבקרים, יש חיי לילה עם בתי קפה ומסעדות נחשבות ובמחירים גבוהים כאלו רצוי שהסיישלים יספקו את התמורה”.

כמה עולה חופשה בסיישל?

עד לפני מגפת הקורונה טיסה לאיי סיישל הייתה בעדיפות גבוהה בעיקר לנופשים שיכלו להרשות זאת לעצמם, כיום ניתן למצוא טיסות או חבילות נופש שעדיין ייחשבו יקרות אך זמינות יותר לחלק גדול יותר מהנופשים.
ניתן למצוא טיסות ישירות מישראל לסיישל וחבילות ל 5-6 לילות, המחירים נעים החל מ 1500$ לילד עד גיל 12 והחל מ 1900$ לאדם בוגר בחדר, ניתן למצוא חבילות עם מלונות זולים יותר ב 200$-400$ לאדם (בהתאם לתקופות הביקוש, בחגים המחירים עשויים לעלות במאות דולרים יותר).
מחירי החופשה היקרים ביותר לסיישל יכולים להגיע לעשרות אלפי דולרים כחלק מתיירות היוקרה הנפוצה במדינת האיים.

אסף חילו: "כרגע סיישל נחשבת מדינה ירוקה, אך הכל יכול להשתנות"

מכוון ומדובר במדינה איים מנותקת, מגפת הקורונה כמעט אינה מורגשת בסיישל עם פחות מ 180 מקרים בסך כל תקופת המגפה, מרבית החולים החלימו ועד כה לא דווח על נפטר אחד – סיישל נחשבת ליעד בטוח בריאותית בתקופת הקורונה.
אסף חילו מזכיר לכם לבדוק במשרד הבריאות טרם הנסיעה: “לא צפוי שינוי משמעותי בתחלואת הקורונה הנמוכה בסיישל והיא מוגדרת כמדינה ירוקה. למרות זאת, לא כל המדינות הירוקות מאפשרות כניסה לישראלים, אם מאפשרות אז ישנן הגבלות. האשרה לסיישל צפויה להתבטל בקרוב”, עוד מוסיף חילו: “אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לחיסון לקורונה, גם אחריו בשנת 2021 לא צפויים לחזור לשגרה מלאה ועליכם לקחת זאת בחשבון ולשמור על כללי הקורונה”.

אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!