חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיס המלצה על נערי החוף (ביץ' בויז) בסיישל

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

אזהרה לגבי סיישל!!!
אחרי שראיתי מה רשמו כאן הייתי סקפטי לגבי נערי החוף שמוכרים את ההפלגות לאיים, אמרתי לעצמי שאני חייב לקחת את הסיכון ולבדוק זאת על בשרי, כי ממילא אף קרוז ארוך ככל שיהיה בן יום אחד, לא באמת ימצה את החוויה המלאה של האיים פרלין ולה-דיג.
סיפור שהיה כך היה:
נרשמנו להפלגה לפרלין ולה-דיג דרך "סלימה צ'ארטר" מדוכן של אחד מנערי החוף בבאו וולון, נאמר לנו שזה כולל הכל ויש לקום מוקדם ולהמתין בלובי המלון לאיסוף ב 6.45 בבוקר ושנחזור בשעה 18.00.
כל הזמנה של הפלגה כזאת מצריך תשלום חלקי של הפקדה מינימלית של 25 יורו, לשם שיריון מקום הם טוענים. מיד לאחר התשלום, קיבלנו פיתקית עם מספר רץ (שנלקח מתוך ספר קבלות שניתן לרכוש מכל חנות אופיס דיפו) קצת מחשיד אך זרמתי, בפיתקית היה רשום את כל מה שסוכם.
שעה לאחר מכן אנו מקבלים הודעה בואצאפ שעקב שקר כלשהו הספינה תצא מאוחר יותר ושמנסים לעזור לנו לפתור את "הבעיה". השעה כמובן שונתה ל 8.00 בבוקר, מה שאומר פחות שעות בפרלין.
אכן הגיעו לאסוף אותנו בשעה 8 בבוקר, ועלינו 9 אנשים שהסוכנים בחופים הצליחו לגייס.
מיותר לציין שנאמר לנו שנקבל פיצוי על השעה ורבע איחור שעבורם נקבל חצי שעה בחזור.
ההפלגה היתה בסירה מהירה, לא נוחה בכלל, עם המון קפיצות להבדיל מהדיל של בתי המלון (המלונות עובדים עם החברות הגדולות בדרך כלל) עם הקטמרנים שההפלגה איתם נוחה יותר.
כמובן שבאי פרלין היינו פחות זמן מהצפוי ועשינו פעמינו ללה דיג, שם אכן קיבלנו את ארוחת הצהריים והאופניים כפי שהבטיחו, אך רגע לפני שאנו מסיימים את הארוחה מהבופה העלוב שלהם מגיע העוזר של בעל הסירה ומודיע לנו שלא רק שלא נקבל את חצי השעה בחזור כפי שהובטח לנו, אנו נצטרך להקדים את החזרה שלנו למאהה בשל תנאי מזג האויר (כמובן שזהו שקר, כי האפליקציה המדויקת ביותר למזג אויר לא הראתה שום דבר חריג) ולכן יש להתייצב בחזרה בנמל בשעה 16.00.
הדבר היותר מעצבן הוא שהכניסה לפארק היתה בתשלום בלה דיג, עכשיו אתם בטח שואלים למה צריך לשלם לפארק אם בסך הכל אנו רוצים להגיע לחוף המפורסם בדרום האי, נכון?
אז ככה, הדרך היחידה להגיע לחוף המפורסם הזה דרך היבשה נעשה רק על ידי אופניים או קלאב קאר, ומה לעשות שהדרך היחידה עוברת דרך הפארק, ומה לעשות שיש לו"ז חדש לפתע וצריך למהר, אז משלמים בכניסה לפארק ולא מתווכחים, לא… אל תטעו, אם הייתם מזמינים מהמלון בכל מקרה הייתם משלמים, אך במלון לפחות אומרים על כך מראש ולא משקרים ואומרים שזה כלול.
חזרנו לבסוף עצבניים מעט, כי לא דובים ולא יער. לפחות ראינו למספר דקות כמה דולפינים ששחו לצד הסירה למשך זמן קצר.
לסיכום:
לא משנה מה יבטיחו לכם, לא משנה מה יגידו ואיך יפתו אתכם, לעולם לעולם לא לסגור דיל של הפלגה כלשהי או טיול או סיור, בקיצור לא לסגור דבר עם נערי החוף, הם יגידו לכם כל מה שתירצו לשמוע רק בשביל לקחת לכם את הכסף!
שלמו יותר דרך המלון ותהנו בראש שקט. למי שבאמת רוצה לחוות את האיים האחרים, רצוי לתפוס מעבורת ולשהות בפרלין למשך יומיים לפחות ומשם לצאת ללה דיג. תהנו בקצב שלכם, אילו היה לנו יותר זמן בטיול הזה היינו עושים זאת מראש.
מאת: בני ישראלי
אהבת? דרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה בסיישל ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בסיישל מתחילה כאן

error: התוכן מוגן !!